زیرنویس فیلم Glasshouse (2021)

نام فارسی فیلم : گلخانه (2021)

5.5
  • ژانر :   درام علمی تخیلی دلهره آور
  • کارگردان :   Kelsey Egan
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   South Africa
  • بازیگران :   Jessica Alexander-  Kitty Harris-  Adrienne Pearce

خلاصه فارسی

یک مادر و سه دخترش - زنبور عاشقانه، ایوی عاقل و دیزی فرزند طبیعت - ساختمان شیشهای عنوانی را اشغال کردهاند که برای محافظت از ساکنانش در برابر سمی که زوال عقل نامیده میشود و هوای بیرون را مسموم میکند، کاملاً بسته شده است. خانواده از ترس تبدیل شدن به روح های گمشده ای که در بیرون پرتگاه هستند، با انجام مناسک مقدس، گذشته خود را در دست می گیرند. هنگامی که Bee قوانین را زیر پا می گذارد و به یک غریبه مجروح اجازه می دهد تا در میان آنها بیاید، پویایی خانواده برای همیشه از بین می رود، زیرا حقایق پنهان توهماتی را که زنان برای محافظت از آنها بسیار تلاش کرده اند، بر هم می زند.


خلاصه انگلیسی

A mother and her three daughters — romantic Bee, sensible Evie, and child of nature Daisy — occupy the titular glass building, which has been completely sealed off to protect its occupants from a dementia-inducing toxin called the Shred that’s poisoning the air outside. Fearful of becoming like the lost souls who wander the abyss outside, the family keep a grasp on their past by performing sacred rituals. When Bee breaks the rules and lets an injured stranger into their midst, the family dynamic is shattered forever, as hidden truths upend the illusions the women have worked so hard to protect.


این فیلم با نام تجاری Glasshouse محصول کشور South Africa است.به کارگردانی Kelsey Egan و بازیگرانی چون Jessica Alexander,Kitty Harris,Adrienne Pearce در ژانر درام,علمی تخیلی,دلهره آور در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cold Meat

5.3   - IMDB

دیوید پترسن در حال عبور از کوه های راکی ​​کلرادو است. پس از نجات یک پیشخدمت غذاخوری جوان از دست شوهر خشن سابقش در خلال وقفه رانندگی، او دوباره به تنهایی از طریق یک کولاک خطرناک برفی به جاده می زند. یک حرکت نادرست پشت فرمان باعث می شود که او در داخل یک دره، در چشم طوفان از خواب بیدار شود. اما سرما کمترین نگرانی اوست وقتی یک حیوان شروع به پریدن در بیرون می کند. او چگونه زنده خواهد ماند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم ISS

3.8   - IMDB

هنگامی که یک رویداد جنگ جهانی در زمین، آمریکا و روسیه رخ می دهد، هر دو کشور مخفیانه با فضانوردان خود در I.S.S تماس می گیرند. و به آنها دستور می دهد تا به هر وسیله ای که لازم است کنترل ایستگاه را در دست بگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.