بازیگر فیلم و سریال Adria Arjona (آدریا آرجونا)

Adria Arjona - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : Pacific Rim: Uprising Jules Reyes(2018), Emerald City Dorothy Gale(2017), True Detective Emily(2015)

بیوگرافی فارسی

آدریا آجرونا عادت کرده است که از هواپیما و کشورهای دوردست به یاد بیاید ، در پورتوریکو متولد شد و در مکزیکو سیتی بزرگ شد. خوابیدن در گواتمالا و بیدار شدن از خواب در آرژانتین برای او از نظر عادی نبود. او دختر یک مادر پورتوریکو ، لسلی ، و یک پدر گواتمالایی است ، ریکاردو آرژونا ، خواننده سرشناس و مشهور در ... به هواپیماها و کشورهای دوردست عادت کرده است ، زیرا او می تواند به یاد بیاورد ، آدریا ارژونا در پورتوریکو متولد شد و بزرگ شد. مکزیکوسیتی. خوابیدن در گواتمالا و بیدار شدن از خواب در آرژانتین برای او از نظر عادی نبود. او دختر یک مادر پورتوریکو ، لسلی ، و یک پدر گواتمالایی ، ریکاردو آجونا ، خواننده و ترانه سرای مشهور در ...


بیوگرافی انگلیسی

Accustomed to airplanes and distant countries since she could recall, Adria Arjona was born in Puerto Rico and raised in Mexico City. Falling asleep in Guatemala and waking up in Argentina was not out of norm for her. She is the daughter of a Puerto Rican mother, Leslie, and a Guatemalan father, Ricardo Arjona, a renowned singer-songwriter in ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Father of the Bride

5.9   - IMDB

پدری که از طریق منشور روابط چندگانه در یک خانواده بزرگ و پراکنده کوبایی-آمریکایی با عروسی آینده دخترش کنار می آید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Morbius

5.2   - IMDB

دکتر مایکل موربیوس که به طور خطرناکی مبتلا به یک اختلال خونی نادر است، و مصمم به نجات دیگرانی است که از سرنوشت او رنج می برند، دست به یک قمار ناامیدانه می زند. چیزی که در ابتدا موفقیت بنیادین به نظر می رسد به زودی خود را نشان می دهد که درمانی بالقوه بدتر از بیماری است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Absence of Eden

5.4   - IMDB

یک مامور ICE که با معضلات اخلاقی امنیت مرزی دست و پنجه نرم می کند و یک زن بدون مدرک که برای فرار از یک کارتل ظالم می جنگد، از راه می افتند و برای نجات جان یک دختر بی گناه با هم همکاری می کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری