ژانر فانتزی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر فانتزی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر فانتزی
صفحه 4 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر فانتزی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم On the 3rd Day

5.4   - IMDB

سیسیلیا و پسرش راهی سفر می شوند. در روز سوم، او را پیدا می کنند که تنها سرگردان است و به یاد نمی آورد که در این مدت چه اتفاقی افتاده است. او ناامیدانه به دنبال پسرش است و خود را در یک شکار وحشیانه می بیند که توسط یک متعصب مذهبی انجام می شود و با او روبرو می شود. برای او، او یک دیوانه است. برای او، سیسیلیا دشمن است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beowulf

6.3   - IMDB

بیوولف سرگردانی است که در مورد موجودی انسان خوار به نام گرندل میآموزد که در شب میآید تا جنگجویان به دام افتاده در پاسگاه را ببلعد. Outpost توسط Hrothgar اداره می شود. او یک دختر دارد که ممکن است شوهرش توسط فرمانده پاسگاه به قتل رسیده باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Big Gold Brick

3.3   - IMDB

داستان نویسنده نوپای ساموئل لیستون و تجربیات او با فلوید دورو، پدر مرموز و میانسال دو فرزند است که ساموئل را برای نوشتن بیوگرافی خود استخدام می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Broadcast

4.2   - IMDB

پس از اینکه یک میلیاردر عجیب و غریب دارویی به نام INOC تولید می کند که روند پیری را متوقف می کند و به طور موثر خود مرگ را از بین می برد، آینده جهانی که در آن مرگ دیگر وجود ندارد دیده می شود. از طریق یک اسباب بازی کودکانه به ظاهر بی ضرر، داستان سرنوشت بشر روایت می شود و در عین حال حقیقتی گریزان را برای تماشاگر ناآگاه خود آشکار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Cursed

6.2   - IMDB

در اواخر قرن نوزدهم، بارون زمین وحشی، سیموس لورن، یک قبیله روما را سلاخی کرد و نفرین خانواده و روستای او را به راه انداخت. در روزهای بعد، مردم شهر گرفتار کابوسهای شبانه میشوند، ادوارد پسر سیموس ناپدید میشود و پسری به قتل رسیده پیدا میشود. مردم محلی به وجود یک حیوان وحشی مشکوک هستند، اما جان مک براید، آسیب شناس که به آن مراجعه می کند، هشدار می دهد که یک حضور شوم تر در جنگل در کمین است.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Fairy Tale After All

4.9   - IMDB

یک دختر نوجوان سرسخت زمانی که در یک نمایش عروسکی مدرسه به دنیایی از فانتزی ها و افسانه ها منتقل می شود، با شخصیت های عجیب و غریب روبرو می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Reel Monsters

2.3   - IMDB

چهار نوجوان وارد ماجراجویی یک زندگی می شوند که شامل یک موجود افسانه ای و رمز و رازی از گذشته است که زندگی آنها را برای همیشه تغییر می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم His Majesty Minor

در این کمدی بینظیر، مردی که توسط یک خوک بزرگ شده میمیرد و با قدرت کلامی تازهای که به آن دست یافته، زنده میشود و قد خود را در میان همنوعانش بالا میبرد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری