ژانر فانتزی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر فانتزی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر فانتزی
صفحه 3 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر فانتزی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Dragon Knight

5.8   - IMDB

سالها پس از از دست رفتن جنگ و کشته شدن همه اژدهاها، یک شوالیه تنها به سرزمین آگونوس سفر میکند تا ارتشی را علیه ارباب دیو آبادون جمع کند. هنگامی که رویای یک درمانگر نشان می دهد که یک اژدها هنوز زندگی می کند، و همراه با یک جوان مشتاق، شوالیه به جستجوی موجود افسانه ای می رود. همانطور که ارتش آبادون بر روی پادشاهی های بشری فرود می آید، اژدها آخرین امید آنها برای دفع گروه ترکان و مغولان است، قبل از اینکه سرزمین های انسان را ویران کند. اما آیا این موجود اصلا وجود دارد؟ و اگر این کار را کرد، آیا یک بار دیگر برای آنها می جنگد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم The Sleep

2.4   - IMDB

گروهی از دوستان در شب هالووین در یک آزمایش بینبعدی فراطبیعی قرار میگیرند که در آن باید از وحشتهای واقعی و همچنین آنهایی که در اعماق ذهنشان باز میشود جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Pinocchio: A True Story

4.3   - IMDB

پینوکیو جوان برای دیدن دنیا از خالق نابغه خود ژپتو همراه با اسب تیبالت فرار می کند و به سیرک مسافرتی می پیوندد که توسط قاتل مودجافوکو اداره می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Sword and the Sorcerer

5.5   - IMDB

یک مزدور با یک شمشیر سه تیغه زمانی که برای کمک به یک شاهزاده خانم برای خنثی کردن نقشه های یک ظالم وحشی و یک جادوگر قدرتمند برای تسخیر سرزمین استخدام می شود، میراث سلطنتی خود را دوباره کشف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Suppression of Hannah Stevenson

3.3   - IMDB

هانا و مت، زوج جوانی که در اولین تعطیلات مشترکشان هستند، به سرعت متوجه میشوند که ممکن است چشم به هم نبینند. هانا که احساس می کند دوست پسرش را ناامید می کند، از یک زن کولی مرموز کمک می گیرد، به این امید که بتوان بر مشکلات این زوج غلبه کرد. با این حال، هنگامی که مت از خواب بیدار می شود و می بیند که دوست دخترش ناپدید شده است، نیت شوم زن کولی بسیار واضح می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Offseason

4.9   - IMDB

با دریافت نامه ای مرموز مبنی بر تخریب قبر مادرش، ماری به شهر جزیره متروکه ای که در آن دفن شده است سفر می کند. درست با رسیدن او، جزیره برای فصل بسته می شود و ماری را در یک کابوس گرفتار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Donovan's Echo

6.1   - IMDB

مجموعه ای از رویدادهای Uncanny Déjà Vu یک مرد را وادار می کند تا گذشته غم انگیز ، حافظه ، غریزه و آینده خود را دوباره بررسی کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Writer's Odyssey

6.2   - IMDB

Kongwen Lu نویسنده یک مجموعه رمان فانتزی است که به دنبال نوجوانی قهرمان است که همچنین به نام Kongwen در تلاش برای پایان دادن به حکومت ظالمانه لرد ردمین، تحت هدایت یک زره سیاه است. اما از طریق یک پیچ و تاب عجیب از سرنوشت، دنیای فانتزی رمان شروع به تأثیرگذاری بر زندگی در دنیای واقعی می کند و گوان نینگ را به پذیرش مأموریت تو لینگ برای کشتن نویسنده سوق می دهد.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری