لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 1 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Inch'Allah

6.8   - IMDB

یک پزشک کانادایی متوجه میشود که همدردیهای او در حین کار در مناطق ویرانشده فلسطینی به شدت مورد آزمایش قرار گرفته است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Formentera

5.4   - IMDB

نینا و بن به تعطیلات بدون دخترشان به دریای مدیترانه می روند. تعطیلات آنها خوب پیش می رود تا اینکه بن در یک مهمانی ساحلی وحشیانه با یک زن جوان به شنا می رود و او دیگر برنمی گردد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Consuming Spirits

7.4   - IMDB

نزدیک به 15 سال در حال ساخت، کریس سالیوان Consuming Spirits یک انیمیشن تجربی است که با دقت ساخته شده است. سالیوان با عکاسی فریم به فریم در 16 میلیمتر، طیف وسیعی از تکنیکها - انیمیشن برش، طراحی با مداد، کولاژ و انیمیشن استاپموشن - را در یک سبک بصری متمایز و مشخص با هم ترکیب میکند. در این فرآیند، او روایتی هیپنوتیزمکننده، لایهلایه، داستان گوتیکی پر تعلیق را میسازد که زندگی در هم تنیده سه روح خویشاوند را که در یک روزنامه محلی در یک شهر کمربند زنگدار میدوسترن کار میکنند را دنبال میکند. انباشته شدن این تصاویر باعث ایجاد یک اثر جوی عالی می شود که از طریق ترکیبی ماهرانه از طراحی صحنه مبتکرانه، چشم اندازهای بصری همیشه در حال تغییر، حرکات روان دوربین، پالت رنگی زنده و یک آهنگ موسیقی دلهره آور به دست می آید. سالیوان موفق میشود با هنرمندی بسیار، جهانی بینظیر و خودکفا را خلق کند که از تخیل بینظیر و زندهاش نشأت میگیرد. (جان گارتنبرگ، جشنواره فیلم ترایبکا)

زیر‌نویس فارسی فیلم Home Alone 5 The Holiday Heist

2   - IMDB

Home Alone 5 The Holiday Heist یک فیلم تلویزیونی کمدی آمریکایی محصول 2012 است که داستان فین باکستر و خانوادهاش را روایت میکند که از کالیفرنیا به مین به خانه جدید خود نقل مکان میکنند. فین وحشت زده است و معتقد است که خانه خالی از سکنه است. در حالی که او برای گرفتن "شبح" تلههایی درست میکند، والدینش در شهر سرگردان میشوند و فین با خواهرش تنها در خانه است. خانه آنها هدف 3 سارق است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dark Shadows

6.2   - IMDB

سایههای تاریک (به انگلیسی: Dark Shadows) یک فیلم کمدی ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۱۲ است که بر اساس یک سریال تلویزیونی گوتیک به همین نام ساخته شده است. داستان یک خون آشام زندانی به نام بارناباس کالینز است که آزاد می شود و به خانه اجدادی خود باز می گردد، جایی که فرزندان ناکارآمد او به حمایت او نیاز دارند.