زیرنویس فیلم Reel Monsters (2022)

نام فارسی فیلم : هیولاهای قرقره (2022)

2.3
  • ژانر :   خانوادگی فانتزی
  • کارگردان :   Mark Polonia
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Dawson Hilfiger-  Nicholas Olson-  Sophie Guss

خلاصه فارسی

چهار نوجوان وارد ماجراجویی یک زندگی می شوند که شامل یک موجود افسانه ای و رمز و رازی از گذشته است که زندگی آنها را برای همیشه تغییر می دهد.


خلاصه انگلیسی

Four teens are swept into the adventure of a lifetime involving a legendary creature and a mystery from the past that will change their lives forever.


این فیلم با نام تجاری Reel Monsters محصول کشور United States است.به کارگردانی Mark Polonia و بازیگرانی چون Dawson Hilfiger,Nicholas Olson,Sophie Guss در ژانر خانوادگی,فانتزی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Woods Are Real

2.5   - IMDB

جوبا و کوئینسی یک زوج ثروتمند بروکلینی هستند که بیش از هر چیز برای خیریه ارزش قائل هستند. اما وقتی دوستی از سفر زیارتی برمیگردد تا قلبهای خونزدهشان را به چالش بکشد، دعوتی را میپذیرند که زندگی آنها را برای همیشه تغییر میدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Windcatcher

5.4   - IMDB

در یک شهر کوچک روستایی، سه نفر از دوستان غیرمحتمل - پرسی بوی، کیتی کاب و دیزی هاوکینز - با هم متحد می شوند تا عنوان روز ورزش مدرسه محلی را از گروهی از قلدرهای کلاس پنجم بگیرند. اما در حالی که پسر پرسی با کمک جفت هایش تمرین می کند، پس از آن توانایی ماوراء طبیعی خود را در دیدن ارواح گمشده کشف می کند - هدیه ای که از پدربزرگش منتقل شده است. پسر پرسی باید بر ترس های خود غلبه کند، انعطاف پذیری خود را ثابت کند و به نیرویی تبدیل شود که باید با آن حساب کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Superpietonii Zurli

2.8   - IMDB

لولو، ترولی و تانتی یعنی گنگ زورلی، زمانی که جادوگر تورا وورا نقشه ای شیطانی برای بی ثبات کردن نظم و ایجاد هرج و مرج در شهر در سر می پروراند، توسط رئیس جمهور کشور فراخوانده می شوند تا اوضاع را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Warchief

2.6   - IMDB

گروهی از نگهبانان وظیفه محافظت از یک پیام رسان را دارند که باید فوراً اطلاعات حیاتی را به پادشاه خود برساند. در تلاش مرگبار خود در سراسر یک سرزمین باستانی، آنها با خطر باورنکردنی روبرو می شوند زیرا با طردشدگان طاعون زده، جادوی تاریک و هیولاهای پست مبارزه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم After Blue

5.5   - IMDB

در آینده ای دور، در یک سیاره وحشی، نوجوان تنها راکسی یک جنایتکار مدفون در شن ها را آزاد می کند. پس از آزادی، زن دوباره شروع به گسترش ترس و مرگ می کند. راکسی و مادرش زورا مسئول شناخته می شوند، از جامعه خود تبعید شده و محکوم به ردیابی قاتل هستند. بنابراین، آنها شروع به پرسه زدن در قلمروهای خارق العاده و طیفی بهشت ​​کثیف خود می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dakota

6.3   - IMDB

داکوتا، یک سگ خدمتکار سابق، به مادر مجرد کیت (کورنیش) و دخترش الکس (سلطان) می پیوندد تا در مزرعه خانوادگی شهری کوچکشان زندگی کنند. داکوتا به سرعت با خانه جدید خود سازگار می شود و تا حدودی به یک قهرمان محلی تبدیل می شود و به زودی از الکس جدا نمی شود. اما وقتی موجودیت مزرعه توسط کلانتر سرکش شهر تهدید می شود، داکوتا باید به خانواده کمک کند تا با هم متحد شوند و زمین را نجات دهند.