زیرنویس سریال Your Honor - Season 2 (2023)

نام فارسی سریال : افتخار شما - فصل 2 (2023)

7.6
  • ژانر :   درام دلهره آور
  • کارگردان :   Peter Moffat
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Bryan Cranston-  Hope Davis-  Isiah Whitlock Jr

خلاصه فارسی

پس از یک تصادف وحشتناک، مایکل دسیاتو غمگین، فراتر از امید است. پس از فرار از صحنه، یوجین توسط خیرین بعید از جمله شهردار جدید چارلی فیگارو، بیگ مو و پلیس کمک می کند. جیمی باکستر به دنبال گسترش امپراتوری جنایتکار خود است، در حالی که جینا باکستر خشم خود را بر سر پسر مرده اش هدایت می کند. ورود به شهر دستیار دادستان ایالات متحده، اولیویا دلمونت، زندگی مایکل را به گونه ای که او نمی تواند تصورش را بکند، خراب می کند.


خلاصه انگلیسی

Picking up in the aftermath of a terrible accident, a grieving Michael Desiato is beyond hope. After fleeing the scene, Eugene is aided by unlikely benefactors, including new Mayor Charlie Figaro, Big Mo and the police. Jimmy Baxter looks to expand his criminal empire, while Gina Baxter channels her anger over her dead son. The arrival in town of Assistant U.S. Attorney Olivia Delmont will upend Michael’s life in ways he can’t begin to imagine.


این سریال با نام تجاری Your Honor - Season 2 محصول کشور United States است.به کارگردانی Peter Moffat و بازیگرانی چون Bryan Cranston,Hope Davis,Isiah Whitlock Jr در ژانر ,درام,دلهره آور در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Monsieur Spade - Season 1

6.9   - IMDB

سال 1963 است و کارآگاه افسانهای سام اسپید از دوران بازنشستگی خود در جنوب فرانسه لذت میبرد. برخلاف روزهایی که او به عنوان یک چشم خصوصی در سانفرانسیسکو فعالیت می کرد، زندگی اسپید در بوزولز آرام و آرام است. اما شایعه بازگشت رقیب قدیمی او همه چیز را تغییر خواهد داد.

زیر‌نویس فارسی سریال Population: 11 - Season 1

6.6   - IMDB

با الهام از رویدادهای واقعی، جمعیت 11 درباره مردی است که از یک شهر کوچک دورافتاده با تنها 12 ساکن گم می شود و پسر غریبه اش که از ایالات متحده می رود تا او را پیدا کند. هنگامی که اندی پرودن، عابر بانک در حومه شهر از اوهایو ایالات متحده آمریکا، برای دیدن پدر گمشده خود به شهر کوچک بیرونی می رود، متوجه می شود که هوگو ناپدید شده است. در جستجوی او برای یافتن او، یکی دیگر از کاسی های خارجی به کمک اندی می آید و آنها خود را در معرض خطر فزاینده ای می یابند که در رازهای این شهر کوچک دورافتاده می کاوشند، جایی که همه مظنون هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Insomnia - Season 1

6   - IMDB

اما با بی خوابی دست و پنجه نرم می کند که زندگی رویایی او را تهدید می کند و بازتاب گذشته مادرش است. همانطور که زندگی او شروع به باز شدن می کند، اما مجبور می شود با گذشته دردناک خود روبرو شود تا حقایقی را کشف کند که می تواند از یک تراژدی قریب الوقوع جلوگیری کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The New Look - Season 1

7.4   - IMDB

داستان تکان دهنده این است که چگونه نماد مد کریستین دیور و معاصرانش از جمله کوکو شانل، پیر بالمین و کریستوبال بالنسیاگا در وحشت جنگ جهانی اول حرکت کردند و مد مدرن را راه اندازی کردند.

زیر‌نویس فارسی سریال Constellation - Season 1

6.8   - IMDB

هنگامی که یک تصادف مرگبار در ایستگاه فضایی بینالمللی رخ میدهد، یک فضانورد تنها سفر قهرمانانه به زمین را انجام میدهد، تنها برای کشف بخشهای کلیدی زندگی او - از جمله دختر جوانش - تغییر کرده است.

زیر‌نویس فارسی سریال Black Snow - Season 1

در سال 1995، ایزابل بیکر هفده ساله به قتل رسید. این جنایت شهر کوچک اشفورد را شوکه کرد و جامعه جزیره ایزابل در دریای جنوبی استرالیا را ویران کرد. پرونده هرگز حل نشد، قاتل هرگز پیدا نشد. در سال 2020، باز شدن یک کپسول زمان رازی را کشف می کند که کارآگاه پرونده سرد جیمز کورمک (فیمل) را در ردیابی قاتل قرار می دهد.