زیرنویس سریال Worst Cooks in America - Season 23 (2022)

نام فارسی سریال : بدترین آشپزهای آمریکا - فصل 23 (2022)

6.3
  • ژانر :   کمدی
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Anne Burrell-  Tyler Florence-  Bobby Flay

خلاصه فارسی

دسته جدیدی از آشفتگی آشپزخانه، آشفتگی غذا و سردرگمی آشپزی از فر خارج شده است، زیرا 12 سرباز استخدام شده به اردوگاه بوت می رسند تا با سرآشپزها و مربیان آن بورل و کلیف کروکس ملاقات کنند. اگرچه برخی از این افراد استخدام شده یکدیگر را می شناسند، اما همه آنها با هنر آشپزی غریبه هستند. برای شروع رقابت، آن و کلیف از آنها می خواهند مهارت های خود (یا عدم وجود آن) را با پختن غذای مورد علاقه یکی از عزیزانشان به نمایش بگذارند. برای چالش غذای اصلی، افراد استخدام شده باید شام سرآشپزها را تکرار کنند. آن و کلیف از فاجعههای آشپزخانه شوکه شدهاند و استخدامکنندگان امیدوارند که برای یک تیم انتخاب شوند.


خلاصه انگلیسی

A new batch of kitchen chaos, food fumbles and culinary confusion is fresh out of the oven as 12 recruits arrive at boot camp to meet up with chefs and mentors Anne Burrell and Cliff Crooks. Even though some of these recruits know each other, they're all strangers to the culinary arts. To start the competition, Anne and Cliff have them show off their skills (or lack thereof) by cooking a loved one's favorite dish. For the main dish challenge, the recruits must replicate the chefs' surf-and-turf dinner. Anne and Cliff are shocked by the kitchen disasters, and the recruits hope they are chosen for a team.


این سریال با نام تجاری Worst Cooks in America - Season 23 محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون Anne Burrell,Tyler Florence,Bobby Flay در ژانر کمدی,, در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Elsbeth - Season 1

7.7   - IMDB

الزبث پس از ترک حرفه حقوقی خود برای یک نقش تحقیقاتی جدید، خود را در حال شوخی با کاپیتان پلیس نیویورک سی دبلیو واگنر به عنوان ناظر خارجی برای وزارت دادگستری ایالات متحده در پی یافته های سوء رفتار می بیند. افسر کایا بلانکه در کنار الزبث کار می کند که دستوراتی از واگنر برای به حاشیه راندن تأثیر وکیل بر عملیات پلیس دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Romantic Getaway - Season 1

یک زوج متاهل معمولی که تلاش می کنند مجرم باشند. همه به خاطر یک آرزوی خود برای داشتن خانواده. از آنجایی که آنها با مبارزه بسیار آشنا برای بسیاری از زوجها - تلاش برای باردار شدن - روبرو میشوند، این زوج فرآیند IVF را آغاز میکنند، اما چرخش و چرخش وجوه 50 هزار پوندی دزدیده شده (به شکل بیتکوین) به این معنی است که زندگی روزمره آنها چیزی جز معمولی

زیر‌نویس فارسی سریال Freeridge - Season 1

چهار دوست نوجوان پس از اینکه به نظر می رسد یک جعبه قدیمی عجیب و غریب بدبختی - و بیشتر - را به زندگی آنها وارد می کند، برای برگرداندن یک نفرین کار می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال That '90s Show - Season 1

7   - IMDB

دونا و اریک چهارم ژوئیه را در خانه والدینش در پوینت پلیس می گذرانند، جایی که دخترشان لیا تأثیری بر دیگر نوجوانان شهر می گذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Climb - Season 1

7   - IMDB

در این سری مسابقات فراگیر، کوهنوردان آماتور با یک سری چالش های ذهنی و جسمی سخت مواجه می شوند و از ترسناک ترین صعودهای جهان برای تاج گذاری بهترین کوهنورد آماتور جهان استفاده می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Animal Control - Season 1

7   - IMDB

این کمدی تک دوربینی گروهی از کارگران محلی کنترل حیوانات را دنبال می کند که زندگی آنها به دلیل ساده بودن حیوانات پیچیده است، اما انسان ها نه.