زیرنویس سریال What We Do in the Shadows - Season 5 (2023)

نام فارسی سریال : What We Do in the Shadows - فصل 5 (2023)

8.6
  • ژانر :   کمدی فانتزی وحشت
  • کارگردان :   Jemaine Clement
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Kayvan Novak-  Matt Berry-  Natasia Demetriou

خلاصه فارسی

ناندور احساس می کند که گیلرمو دوست آشنا (و گاهی اوقات) خود را از دست می دهد زیرا به نظر می رسد زمان بیشتری را با لازلو می گذراند، که مهارت های او به عنوان یک دانشمند نجیب زاده در آزمایش قرار می گیرد زیرا او سعی می کند معمای تغییرات عجیب و بسیار مخفیانه گیلرمو را حل کند. از طریق می گذرد. ناجا که از اثرات یک هگز ماوراء الطبیعه که قبلاً تشخیص داده نشده بود رنج می برد، با خانواده خود - یا حداقل یک خانواده - از سرزمین قدیمی ارتباط برقرار می کند. تا بفهمد که او به عنوان یک تازه وارد نسبتاً در این گروه فشرده که قرن ها یکدیگر را می شناسند، در کجا قرار می گیرد.


خلاصه انگلیسی

Nandor feels his familiar (and sometimes friend) Guillermo slipping away as he seems to be spending much more time with Laszlo, whose skills as a gentleman scientist are put to the test as he tries to solve the mystery of the strange and very secret changes Guillermo is going through. Nadja, suffering the effects of a previously-undiagnosed supernatural hex, reconnects with her family - or at least, a family - from the Old Country, Colin pursues the path of so many energy vampires before him by running for political office and The Guide tries to figure out where she fits in as the relative newcomer to this tightly-knit group who’ve known each other for centuries.


این سریال با نام تجاری What We Do in the Shadows - Season 5 محصول کشور United States است.به کارگردانی Jemaine Clement و بازیگرانی چون Kayvan Novak,Matt Berry,Natasia Demetriou در ژانر کمدی,فانتزی,وحشت در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال G'wed - Season 1

6.8   - IMDB

کمدی درباره نوجوانان لیورپودلیایی طبقه کارگر، پرداختن به مسائل بزرگی مانند غم و اندوه، تنوع و اختلاف طبقاتی.

زیر‌نویس فارسی سریال Hazbin Hotel - Season 1

7.8   - IMDB

در تلاش برای یافتن جایگزینی غیر خشونت آمیز برای کاهش جمعیت بیش از حد جهنم، دختر لوسیفر یک هتل توانبخشی باز می کند که به گروهی از شیاطین نامناسب فرصت رستگاری می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Gentlemen - Season 1

8.1   - IMDB

زمانی که ادی اشرافی ملک خانوادگی را به ارث می برد، متوجه می شود که خانه امپراطوری عظیم علف های هرز است و صاحبان آن به جایی نمی روند.

زیر‌نویس فارسی سریال Joko Anwar's Nightmares and Daydreams - Season 1

6.5   - IMDB

مردم عادی با پدیده‌های عجیبی مواجه می‌شوند که ممکن است کلیدی برای پاسخ به منشأ جهان ما و تهدیدی قریب‌الوقوع باشد که به زودی با آن مواجه خواهیم شد.

زیر‌نویس فارسی سریال Fantasmas - Season 1

7.2   - IMDB

این داستان زمانی است که خولیو تورس یک صدف طلایی را از دست داد.

زیر‌نویس فارسی سریال Geek Girl - Season 1

6.7   - IMDB

هریت مانرز، نوجوان ناهنجار و عصبی که زندگی اش زیر و رو می شود، زمانی که به عنوان یک مدل شناخته می شود و در حالی که دوران دبیرستان و مد عالی را متعادل می کند، سفری تایید کننده زندگی خود را آغاز می کند.