زیرنویس سریال True Lies - Season 1 (2023)

نام فارسی سریال : دروغ های واقعی - فصل 1 (2023)

5.2
  • ژانر :   ماجراجویی کمدی اکشن
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Ginger Gonzaga-  Annabella Didion-  Steve Howey

خلاصه فارسی

یک زن خانه دار حومه شهر که از کشف این موضوع که شوهر بی مزه و مشاور کامپیوتری او یک جاسوس بین المللی ماهر است، شوکه شده است و زمانی که برای نجات دنیا در کنار او استخدام می شود، وارد یک زندگی پر خطر و ماجرایی می شود.


خلاصه انگلیسی

Shocked to discover that her bland and unremarkable computer consultant husband is a skilled international spy, an unfulfilled suburban housewife is propelled into a life of danger and adventure when she’s recruited to work alongside him to save the world as they try to revitalize their passionless marriage.


این سریال با نام تجاری True Lies - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون Ginger Gonzaga,Annabella Didion,Steve Howey در ژانر ماجراجویی,کمدی,اکشن در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Echo - Season 1

6   - IMDB

مایا لوپز باید با گذشته‌اش روبرو شود، دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و اگر امیدی به پیشرفت داشته باشد، معنای خانواده و جامعه را بپذیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Brothers Sun - Season 1

7.6   - IMDB

چارلز سان، یک گانگستر تایپه ای که به عنوان یک قاتل بی رحم وارد زندگی او شده است، پس از تیراندازی پدرش توسط یک قاتل مرموز، باید برای محافظت از مادر و برادر کوچکترش به لس آنجلس برود.

زیر‌نویس فارسی سریال Avatar: The Last Airbender - Season 1

9.3   - IMDB

در دنیای جنگ زده از قدرت های عنصری، پسر جوانی دوباره بیدار می شود تا یک تلاش عرفانی خطرناک را انجام دهد تا سرنوشت خود را به عنوان آواتار محقق کند و صلح را به جهان بیاورد.

زیر‌نویس فارسی سریال G'wed - Season 1

6.8   - IMDB

کمدی درباره نوجوانان لیورپودلیایی طبقه کارگر، پرداختن به مسائل بزرگی مانند غم و اندوه، تنوع و اختلاف طبقاتی.

زیر‌نویس فارسی سریال Hazbin Hotel - Season 1

7.8   - IMDB

در تلاش برای یافتن جایگزینی غیر خشونت آمیز برای کاهش جمعیت بیش از حد جهنم، دختر لوسیفر یک هتل توانبخشی باز می کند که به گروهی از شیاطین نامناسب فرصت رستگاری می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Mr & Mrs Smith - Season 1

7   - IMDB

دو غریبه در یک آژانس جاسوسی کار می کنند که به آنها زندگی جاسوسی، ثروت و سفر می دهد. شکار: هویت های جدید در یک ازدواج ترتیب داده شده.