زیرنویس سریال The Watchful Eye - Season 1 (2023)

نام فارسی سریال : چشم مراقب - فصل 1 (2023)

6.3
  • ژانر :   دلهره آور
  • کارگردان :   Julie Durk
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Mariel Molino-  Warren Christie-  Amy Acker

خلاصه فارسی

النا سانتوس، یک زن جوان با گذشته پیچیده، راه خود را برای کار به عنوان پرستار بچه برای یک خانواده مرفه در منهتن مانور می دهد. او به سرعت متوجه می شود که همه افراد در ساختمان مرموز اسرار مرگبار و انگیزه های پنهانی دارند. اما چیزی که آنها نمی دانند این است که النا اسرار تکان دهنده ای برای خودش دارد.


خلاصه انگلیسی

Elena Santos, a young woman with a complicated past, maneuvers her way into working as a live-in nanny for an affluent family in Manhattan. She quickly learns that everyone in the mysterious building has deadly secrets and ulterior motives. What they don’t know, however, is that Elena has some shocking secrets of her own.


این سریال با نام تجاری The Watchful Eye - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Julie Durk و بازیگرانی چون Mariel Molino,Warren Christie,Amy Acker در ژانر دلهره آور در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Exposure - Season 1

4.6   - IMDB

عکاس Jacs Gould را دنبال می کند که پس از مرگ بهترین دوستش، به زادگاهش باز می گردد تا رازهای پنهان رابطه آنها و حقیقت پشت تراژدی او را کشف کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Insomnia - Season 1

6   - IMDB

اما با بی خوابی دست و پنجه نرم می کند که زندگی رویایی او را تهدید می کند و بازتاب گذشته مادرش است. همانطور که زندگی او شروع به باز شدن می کند، اما مجبور می شود با گذشته دردناک خود روبرو شود تا حقایقی را کشف کند که می تواند از یک تراژدی قریب الوقوع جلوگیری کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Constellation - Season 1

6.8   - IMDB

هنگامی که یک تصادف مرگبار در ایستگاه فضایی بینالمللی رخ میدهد، یک فضانورد تنها سفر قهرمانانه به زمین را انجام میدهد، تنها برای کشف بخشهای کلیدی زندگی او - از جمله دختر جوانش - تغییر کرده است.

زیر‌نویس فارسی سریال Liaison - Season 1

6.5   - IMDB

دو مامور - و عاشقان سابق - باید برای مبارزه با حملات سایبری بینالمللی که بریتانیا را تهدید میکنند، همکاری کنند و در عین حال با اسرار پنهان رابطه مخرب خود نیز مقابله کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Diplomat - Season 1

8   - IMDB

در بحبوحه یک بحران بین‌المللی، کیت وایلر، یک دیپلمات حرفه‌ای، وارد شغلی می‌شود که برایش مناسب نیست، با پیامدهای زمین ساختی برای ازدواج و آینده سیاسی او.

زیر‌نویس فارسی سریال The Last Thing He Told Me - Season 1

6.5   - IMDB

یک زن در حالی که در جستجوی حقیقت در مورد علت ناپدید شدن مرموز شوهرش است، با دخترخوانده 16 ساله خود رابطه غیرمنتظره ای برقرار می کند.