زیرنویس سریال The Gilded Age - Season 2 (2023)

نام فارسی سریال : عصر طلایی - فصل 2 (2023)

  • ژانر :   درام
  • کارگردان :   Julian Fellowes
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Ben Ahlers-  Celia Keenan-Bolger-  Debra Monk

خلاصه فارسی

فصل دوم در صبح عید پاک 1883 با خبر رد شدن پیشنهاد برتا راسل برای یک جعبه در آکادمی موسیقی آغاز می شود. در طول فصل، شاهد این هستیم که برتا خانم آستور و سیستم قدیمی را به چالش میکشد و تلاش میکند نه تنها جایگاهی در Society به دست آورد، بلکه به طور بالقوه نقشی پیشرو در آن بازی کند. جورج راسل در کارخانه فولاد خود در پیتسبورگ با اتحادیه ای رو به رشد مبارزه می کند. در خانه بروک، ماریان به سفر خود ادامه می دهد تا راه خود را در جهان پیدا کند و به طور مخفیانه در یک مدرسه دخترانه تدریس می کند، در حالی که با تعجب همگان، آدا یک خواستگاری جدید را آغاز می کند. البته اگنس هیچ کدام را تایید نمی کند. در بروکلین، خانواده اسکات از یک کشف تکان دهنده شروع به بهبودی می کنند و پگی از طریق کارش با تی. توماس فورچون در NY Globe به روحیه فعال او دست می زند.


خلاصه انگلیسی

Season two begins on Easter morning 1883, with the news that Bertha Russell’s bid for a box at the Academy of Music has been rejected. Through the season, we watch as Bertha challenges Mrs. Astor and the old system and works to not only gain a foothold in Society, but to potentially take a leading role in it. George Russell takes on his own battle with a growing union at his steel plant in Pittsburgh. In the Brook House, Marian continues her journey to find her way in the world secretly teaching at a girls school while much to everyone’s surprise Ada begins a new courtship. Of course, Agnes approves of none of it. In Brooklyn, the Scott family begins to heal from a shocking discovery, and Peggy taps into her activist spirit through her work with T. Thomas Fortune at the NY Globe.


این سریال با نام تجاری The Gilded Age - Season 2 محصول کشور United States است.به کارگردانی Julian Fellowes و بازیگرانی چون Ben Ahlers,Celia Keenan-Bolger,Debra Monk در ژانر درام در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Boy Swallows Universe - Season 1

7.9   - IMDB

در دهه 1980، بریزبن، پسری نابالغ و برادر گنگش انتخابی، پس از اینکه خانواده‌شان توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از هم می‌پاشد، وارد یک اودیسه حومه‌ای از عشق، رستگاری و انتقام می‌شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Call the Midwife - Season 13

8.6   - IMDB

داستان زندگی گروهی از ماماها که در اواخر دهه 1950 تا اواخر دهه 1960 در شرق لندن زندگی می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Fool Me Once - Season 1

6.8   - IMDB

مادر بیوه مایا از تصویر شوهر فقیدش که در دوربین پرستار بچه نوپایش گرفته شده است، ناراحت می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Expats - Season 1

6.2   - IMDB

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه‌ای گروهی فشرده از مهاجران مقیم هنگ کنگ.

زیر‌نویس فارسی سریال Criminal Record - Season 1

7.1   - IMDB

دو کارآگاه باهوش را دنبال می‌کند که بر سر یک محکومیت تاریخی به قتل و تلاش برای یافتن زمینه‌های مشترک در بریتانیای قطبی شده، درگیر می‌شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Monsieur Spade - Season 1

6.9   - IMDB

سال 1963 است و کارآگاه افسانهای سام اسپید از دوران بازنشستگی خود در جنوب فرانسه لذت میبرد. برخلاف روزهایی که او به عنوان یک چشم خصوصی در سانفرانسیسکو فعالیت می کرد، زندگی اسپید در بوزولز آرام و آرام است. اما شایعه بازگشت رقیب قدیمی او همه چیز را تغییر خواهد داد.