زیرنویس سریال The Curse of Oak Island - Season 3 (2015)

نام فارسی سریال : نفرین جزیره بلوط - فصل 3 (2015)

6.9
  • ژانر :   داستانی
  • کارگردان :   Kevin Burns Kevin Burns
  • سال انتشار :   2015
  • محصول کشور :   International
  • بازیگران :   Robert Clotworthy-  Dan Henskee-  Rick Lagina

خلاصه فارسی

با بازگشت ریک و مارتی لاگینا به جزیره اوک، آنها متوجه می شوند که نه تنها گمانه 10-X حاوی اسرار بیشتری از آنچه قبلاً تصور می شد، است، بلکه یک فناوری جدید می تواند ثابت کند که مکان های گنج متعددی در سراسر جزیره وجود دارد.


خلاصه انگلیسی

As Rick and Marty Lagina return to Oak Island, they discover that not only does borehole 10-X contain even more secrets than previously thought, but a new technology could prove that there are numerous treasure sites lying all over the island.


این سریال با نام تجاری The Curse of Oak Island - Season 3 محصول کشور International است.به کارگردانی Kevin Burns,Kevin Burns و بازیگرانی چون Robert Clotworthy,Dan Henskee,Rick Lagina در ژانر داستانی در سال 2015 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Great Expectations - Season 1

7.5   - IMDB

داستان به بلوغ رسیدن پیپ، یتیمی که در آرزوی چیزهای بزرگتری در زندگی است، تا اینکه یک پیچ سرنوشت و دسیسه های شیطانی خانم هاویشام مرموز و عجیب و غریب دنیایی تاریک از احتمالات را به او نشان می دهد. با توجه به انتظارات بزرگی که از او وجود دارد، پیپ باید هزینه واقعی این دنیای جدید را تعیین کند و اینکه آیا واقعاً او را به مردی تبدیل می کند که می خواهد باشد یا خیر.

زیر‌نویس فارسی سریال The Curse - Season 1

9.8   - IMDB

در دهه 1980 در شرق لندن، گروهی از کلاهبرداران ناامید درگیر یک سرقت بزرگ طلا می شوند.