زیرنویس سریال The Crossover - Season 1 (2023)

نام فارسی سریال : کراس اوور - فصل 1 (2023)

5.5
  • ژانر :   خانوادگی ورزشی درام
  • کارگردان :   Kwame Alexander
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Derek Luke-  Amir ONeil-  Jalyn Hall

خلاصه فارسی

داستان به بلوغ رسیدن دوقلوهای اعجوبه بسکتبال، فیلتی (معروف به جاش) و جی بی که یاد میگیرند با وجود اینکه چیزهای زیادی دارند که آنها را به هم پیوند میدهد، همه چیز در مورد کشف چیزی است که ما را منحصر به فرد میکند.


خلاصه انگلیسی

The coming-of-age story of basketball prodigy twins Filthy (aka Josh) and JB who learn that even though they have so much that binds them together growing up is all about discovering what makes us unique.


این سریال با نام تجاری The Crossover - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Kwame Alexander و بازیگرانی چون Derek Luke,Amir ONeil,Jalyn Hall در ژانر خانوادگی,ورزشی,درام در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Monsieur Spade - Season 1

6.9   - IMDB

سال 1963 است و کارآگاه افسانهای سام اسپید از دوران بازنشستگی خود در جنوب فرانسه لذت میبرد. برخلاف روزهایی که او به عنوان یک چشم خصوصی در سانفرانسیسکو فعالیت می کرد، زندگی اسپید در بوزولز آرام و آرام است. اما شایعه بازگشت رقیب قدیمی او همه چیز را تغییر خواهد داد.

زیر‌نویس فارسی سریال The New Look - Season 1

7.4   - IMDB

داستان تکان دهنده این است که چگونه نماد مد کریستین دیور و معاصرانش از جمله کوکو شانل، پیر بالمین و کریستوبال بالنسیاگا در وحشت جنگ جهانی اول حرکت کردند و مد مدرن را راه اندازی کردند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Way Home - Season 1

وقتی سه نسل از زنان پس از بیش از دو دهه دوری دوباره به هم میرسند، سفری روشنگر – و غافلگیرکننده – به سوی شفا را آغاز میکنند که هیچیک از آنها نمیتوانست تصورش را بکند، زیرا یاد میگیرند چگونه راه خود را به سوی یکدیگر پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Break Point - Season 1

7   - IMDB

نیک کیرگیوس، که شهرتش بهعنوان پسر بد تنیس، استعداد او را تحت الشعاع قرار میدهد، در مسابقات آزاد استرالیا 2022 برای شادی در زمین مبارزه میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال Dear Edward - Season 1

7   - IMDB

پسربچه ای 12 ساله از یک سانحه هوایی جان سالم به در می برد که باعث کشته شدن سایر مسافران پرواز از جمله خانواده او می شود. در حالی که او و دیگرانی که تحت تأثیر این تراژدی قرار گرفته اند سعی می کنند آنچه را که اتفاق افتاده درک کنند، دوستی ها، عاشقانه ها و جوامع غیرمنتظره ای شکل می گیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Better - Season 1

7   - IMDB

پس از جلوگیری از یک تراژدی خانوادگی، یک کارآگاه پلیس فاسد تحت بیداری اخلاقی دردناکی قرار میگیرد و تصمیم میگیرد تا بیست سال خطای خود را جبران کند، اما ارضای وجدان تازه کشف شدهاش کار سادهای نیست.