زیرنویس سریال The Climb - Season 1 (2023)

نام فارسی سریال : صعود - فصل 1 (2023)

  • ژانر :  
  • کارگردان :   Chris Sharma Jason Momoa
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Jason Momoa-  Tiffany Soithongsuk

خلاصه فارسی

در این سری مسابقات فراگیر، کوهنوردان آماتور با یک سری چالش های ذهنی و جسمی سخت مواجه می شوند و از ترسناک ترین صعودهای جهان برای تاج گذاری بهترین کوهنورد آماتور جهان استفاده می کنند.


خلاصه انگلیسی

In this all-encompassing competition series, amateur climbers are put through a rigorous series of mental and physical challenges, utilizing the most intimidating ascents in the world to crown the world’s best amateur climber.


این سریال با نام تجاری The Climb - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Chris Sharma,Jason Momoa و بازیگرانی چون Jason Momoa,Tiffany Soithongsuk در ژانر , در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Next Level Chef - Season 1

6.9   - IMDB

تکامل بعدی در مسابقات آشپزی، زیرا گوردون رمزی یک دستکش آشپزی منحصر به فرد را طراحی کرده است، که در یک صحنه نمادین در سه طبقه قرار دارد، هر طبقه شامل آشپزخانه ای خیره کننده متفاوت است. از طبقه فوقانی درخشان گرفته تا پایین چالش برانگیز زیرزمین، مواد تشکیل دهنده با محیط مطابقت دارند، زیرا رمزی معتقد است آزمون واقعی سرآشپزهای بزرگ نه تنها این است که در بهترین شرایط چه کاری می توانند انجام دهند، بلکه این است که چه نوع جادویی می توانند در آن ایجاد کنند. بدترین!

زیر‌نویس فارسی سریال Hype House - Season 1

1.9   - IMDB

Hype House TikTok در حال دریافت یک نمایش واقعی نتفلیکس است که زندگی برخی از بزرگترین سازندگان را در پلت فرم رسانه های اجتماعی دنبال می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال My Mom, Your Dad - Season 1

7   - IMDB

گروهی از والدین مجرد که توسط بچه های دانشگاهی خود نامزد شده اند، با هم به خانه ای نقل مکان می کنند تا فرصتی دوباره برای عشق پیدا کنند، غافل از اینکه فرزندان بزرگسالشان دقیقاً در خیابان در خانه دوم زندگی می کنند و هر حرکت آنها را از طریق دوربین های مخفی تماشا می کنند و آنها را دستکاری می کنند. برخورد می کند. از لحظات خنده دار طنزآمیز تا اعترافات دلگرم کننده، بچه ها والدین خود را با دیدی کاملاً جدید می بینند، زیرا فرصتی برای انتخاب اینکه با چه کسانی در قرارهای انفرادی مطابقت داشته باشند و چه کسی ممکن است به خانواده شکرگزاری بپیوندند، به آنها ارائه می شود. سال های آینده

زیر‌نویس فارسی سریال Relatively Famous: Ranch Rules - Season 1

5.7   - IMDB

از لوکس هالیوود گرفته تا شیک کانتری، E! هشت فرزند مشهور را برای سفر زندگی خود در مزرعه ای در استیمبوت اسپرینگز، کلرادو جمع آوری می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال I Am Georgina - Season 1

4   - IMDB

در این پرتره احساسی و عمیق از زندگی روزمره او به جورجینا رودریگز - مادر، اینفلوئنسر، تاجر و شریک زندگی کریستیانو رونالدو بپیوندید.

زیر‌نویس فارسی سریال The Real Dirty Dancing - Season 1

6.1   - IMDB

مسابقه رقص با حضور افراد مشهور که خاطرهانگیزترین لحظات رقص فیلم کلاسیک را به امید تبدیل شدن به «بچه» و «جانی» بعدی تجربه میکنند.