زیرنویس سریال Superman Lois - Season 3 (2023)

نام فارسی سریال : سوپرمن و لویس - فصل 3 (2023)

7.8
  • ژانر :   اکشن ماجراجویی درام
  • کارگردان :   Greg Berlanti Todd Helbing
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Tyler Hoechlin-  Elizabeth Tulloch-  Alex Garfin

خلاصه فارسی

کلارک و لوئیس اکنون در Smallville Gazette با هم کار می کنند و از زندگی شهری کوچک لذت می برند. اما سعادت رمانتیک کنتس فقط روشن میکند که «راز» چقدر میتواند منزوی باشد، زیرا کریسی تلاش میکند تا بین علاقهی عشقی جدید و دوستیاش با لویس تعادل برقرار کند. در همین حال، پسران کنت متوجه میشوند که در جهت مخالف کشیده میشوند، زیرا جردن متوجه میشود که هویت ابرقهرمانی واقعاً به چه معناست و جاناتان به دنبال هدفی فراتر از زمین فوتبال میگردد. در میان این همه آشوب، جان هنری توسط گذشته دوپلگانگر خود تسخیر شده است که منجر به عواقب خطرناکی برای او و ناتالی می شود. لانا لنگ و کایل پس از جدایی خانواده خود را دوباره تعریف می کنند، در حالی که سارا به بررسی آینده ای برای او و جردن می پردازد که اکنون که حقیقت را در مورد قدرت های او می داند. ژنرال ساموئل لین که به سختی آموخته است که نمی توان به هیچ کس دیگری برای کار با سوپرمن اعتماد کرد، پست خود را در وزارت دفاع بازپس گرفت، اما با تضاد خودش در کار با نوه اش جردن مواجه شد.


خلاصه انگلیسی

Clark and Lois are now working at the Smallville Gazette together and enjoying small-town life. But the Kents’ romantic bliss only shines a light on how isolating “the secret” can be, as Chrissy struggles to balance a new love interest and her friendship with Lois. Meanwhile, the Kent boys find themselves being pulled in opposite directions as Jordan discovers what a superhero identity really means and Jonathan searches for a purpose beyond the football field. Amid all this upheaval, John Henry is haunted by his doppelgänger’s past, leading to dangerous consequences for him and Natalie. Lana Lang and Kyle redefine their family post-separation, while Sarah explores what the future holds for her and Jordan now that she knows the truth about his powers. Having learned the hard way that no one else can be trusted to work with Superman, General Samuel Lane reclaims his post at the Department of Defense, only to face his own conflict in working with his grandson, Jordan.


این سریال با نام تجاری Superman & Lois - Season 3 محصول کشور United States است.به کارگردانی Greg Berlanti,Todd Helbing و بازیگرانی چون Tyler Hoechlin,Elizabeth Tulloch,Alex Garfin در ژانر اکشن,ماجراجویی,درام در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Boy Swallows Universe - Season 1

7.9   - IMDB

در دهه 1980، بریزبن، پسری نابالغ و برادر گنگش انتخابی، پس از اینکه خانواده‌شان توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از هم می‌پاشد، وارد یک اودیسه حومه‌ای از عشق، رستگاری و انتقام می‌شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Echo - Season 1

6   - IMDB

مایا لوپز باید با گذشته‌اش روبرو شود، دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و اگر امیدی به پیشرفت داشته باشد، معنای خانواده و جامعه را بپذیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Call the Midwife - Season 13

8.6   - IMDB

داستان زندگی گروهی از ماماها که در اواخر دهه 1950 تا اواخر دهه 1960 در شرق لندن زندگی می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Fool Me Once - Season 1

6.8   - IMDB

مادر بیوه مایا از تصویر شوهر فقیدش که در دوربین پرستار بچه نوپایش گرفته شده است، ناراحت می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال The Brothers Sun - Season 1

7.6   - IMDB

چارلز سان، یک گانگستر تایپه ای که به عنوان یک قاتل بی رحم وارد زندگی او شده است، پس از تیراندازی پدرش توسط یک قاتل مرموز، باید برای محافظت از مادر و برادر کوچکترش به لس آنجلس برود.

زیر‌نویس فارسی سریال Expats - Season 1

6.2   - IMDB

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه‌ای گروهی فشرده از مهاجران مقیم هنگ کنگ.