زیرنویس سریال Super League: The War for Football - Season 1 (2023)

نام فارسی سریال : سوپرلیگ: جنگ برای فوتبال - فصل 1 (2023)

  • ژانر :   مستند ورزشی
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   -

خلاصه فارسی

گذشته، حال و آینده فوتبال اروپا زمانی که برنامههایی برای لیگ جداییآمیز ظاهر میشود با هم برخورد میکنند و قدرتمندترین رهبران بازی را مجبور میکنند از سنتهای این ورزش دفاع کنند یا آنها را تغییر دهند.


خلاصه انگلیسی

The past, present, and future of European football collide when plans for a breakaway league emerge, leaving the game’s most powerful leaders to defend—or upend—the traditions of the sport.


این سریال با نام تجاری Super League: The War for Football - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون - در ژانر مستند,ورزشی در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Six Nations: Full Contact - Season 1

7.4   - IMDB

دور به دور، مسابقه به مسابقه، بهترین تیمهای راگبی اروپا برای به دست آوردن جام در مسابقات قهرمانی شش ملت گینس در سال 2023 مبارزه میکنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Break Point - Season 1

7   - IMDB

نیک کیرگیوس، که شهرتش بهعنوان پسر بد تنیس، استعداد او را تحت الشعاع قرار میدهد، در مسابقات آزاد استرالیا 2022 برای شادی در زمین مبارزه میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال Midnight Asia: Eat Dance Dream - Season 1

6.5   - IMDB

شب بازیگوشی ترین جنبه کلان شهرهای آسیا را به نمایش می گذارد. این مستند از غذا، نوشیدنی، موسیقی - و جغدهای شب که در تاریکی میدرخشند، عکس میگیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال American Rock Stars - Season 1

7.7   - IMDB

نیک آفرمن یک سریال بدون دسترسی را روایت میکند که تیم کرلینگ مردان دارنده مدال طلا را به عنوان نماینده ایالات متحده در بازیهای المپیک زمستانی 2022 نشان میدهد. گروهی از افراد معمولی با ریشه های شهری کوچک، مدال طلای به یاد ماندنی خود را از سال 2018، زمانی که از گمنامی نسبی به شهرت جهانی رسیدند، دوباره زنده می کنند. این مستند داستان های شخصی اسکیپ جان شوستر، مجری تیم و هر یک از اعضای تیم را روایت می کند. از موفقیت غیرمحتمل آنها در پیونگ چانگ تا چالش مقابله با تیمی از رقبای تازه کار در آزمون های المپیک، این یک داستان احساس خوبی است از اینکه چگونه یک تیم از ردهای خود توصیف می کنند سعی می کنند بر چالش ها و فشار برای رسیدن به اوج خود غلبه کنند. یک بار دیگر ورزش کنید

زیر‌نویس فارسی سریال Nova - Season 49

8.7   - IMDB

نمادهای درخشان پرستیژ، آسمان خراش ها روشی مبتکرانه برای صرفه جویی در فضا در مناطق متراکم شهری هستند. اما حتی با ابداع راههایی برای دفاع از آنها در برابر آتشسوزی، باد و زلزله، آیا میتوانیم آنها را زیستپذیرتر، تعاملیتر و سازگارتر با محیط زیست کنیم؟

زیر‌نویس فارسی سریال March - Season 1

8.3   - IMDB

گروه متدین و پرانرژی از دانشجویان دانشگاه Prairie View A&M در حال اجرا در یکی از معتبرترین گروههای راهپیمایی HBCU هستند.