زیرنویس سریال Single Drunk Female - Season 1 (2022)

نام فارسی سریال : Single Drunk Female - فصل 1 (2022)

6.9
  • ژانر :   کمدی درام
  • کارگردان :   Simone Finch
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Sofia Black-D'Elia-  Rebecca Henderson-  Sasha Compère

خلاصه فارسی

یک آتش سوزی عمومی در یک شرکت رسانه ای در نیویورک، سامانتا فینک 20 ساله الکلی را مجبور می کند تا از تنها فرصتی که برای هوشیاری و فرار از زندان دارد استفاده کند: بازگشت به خانه با مادر خود، کارول. در بوستون بزرگ، سامانتا زندگی خود را دوباره شروع میکند و در خواربارفروشی محلی کار میکند در حالی که توسط همه عواملی که در وهله اول باعث نوشیدن او شدهاند احاطه شده است.


خلاصه انگلیسی

A public flame-out at a New York media company forces 20-something alcoholic Samantha Fink to seize the only chance she has to sober up and avoid jail time: moving back home with her overbearing mother, Carol. Back in Greater Boston, Samantha restarts her life, working at the local grocery store while surrounded by all of the triggers that made her drink in the first place.


این سریال با نام تجاری Single Drunk Female - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Simone Finch و بازیگرانی چون Sofia Black-D'Elia,Rebecca Henderson,Sasha Compère در ژانر کمدی,درام در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Monsieur Spade - Season 1

6.9   - IMDB

سال 1963 است و کارآگاه افسانهای سام اسپید از دوران بازنشستگی خود در جنوب فرانسه لذت میبرد. برخلاف روزهایی که او به عنوان یک چشم خصوصی در سانفرانسیسکو فعالیت می کرد، زندگی اسپید در بوزولز آرام و آرام است. اما شایعه بازگشت رقیب قدیمی او همه چیز را تغییر خواهد داد.

زیر‌نویس فارسی سریال The New Look - Season 1

7.4   - IMDB

داستان تکان دهنده این است که چگونه نماد مد کریستین دیور و معاصرانش از جمله کوکو شانل، پیر بالمین و کریستوبال بالنسیاگا در وحشت جنگ جهانی اول حرکت کردند و مد مدرن را راه اندازی کردند.

زیر‌نویس فارسی سریال Elsbeth - Season 1

7.7   - IMDB

الزبث پس از ترک حرفه حقوقی خود برای یک نقش تحقیقاتی جدید، خود را در حال شوخی با کاپیتان پلیس نیویورک سی دبلیو واگنر به عنوان ناظر خارجی برای وزارت دادگستری ایالات متحده در پی یافته های سوء رفتار می بیند. افسر کایا بلانکه در کنار الزبث کار می کند که دستوراتی از واگنر برای به حاشیه راندن تأثیر وکیل بر عملیات پلیس دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Romantic Getaway - Season 1

یک زوج متاهل معمولی که تلاش می کنند مجرم باشند. همه به خاطر یک آرزوی خود برای داشتن خانواده. از آنجایی که آنها با مبارزه بسیار آشنا برای بسیاری از زوجها - تلاش برای باردار شدن - روبرو میشوند، این زوج فرآیند IVF را آغاز میکنند، اما چرخش و چرخش وجوه 50 هزار پوندی دزدیده شده (به شکل بیتکوین) به این معنی است که زندگی روزمره آنها چیزی جز معمولی

زیر‌نویس فارسی سریال The Way Home - Season 1

وقتی سه نسل از زنان پس از بیش از دو دهه دوری دوباره به هم میرسند، سفری روشنگر – و غافلگیرکننده – به سوی شفا را آغاز میکنند که هیچیک از آنها نمیتوانست تصورش را بکند، زیرا یاد میگیرند چگونه راه خود را به سوی یکدیگر پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Freeridge - Season 1

چهار دوست نوجوان پس از اینکه به نظر می رسد یک جعبه قدیمی عجیب و غریب بدبختی - و بیشتر - را به زندگی آنها وارد می کند، برای برگرداندن یک نفرین کار می کنند.