زیرنویس سریال Shining Vale - Season 2 (2023)

نام فارسی سریال : Shining Vale - فصل 2 (2023)

  • ژانر :   کمدی فانتزی وحشت
  • کارگردان :   Sharon Horgan Jeff Astrof
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Courteney Cox-  Greg Kinnear-  Gus Birney

خلاصه فارسی

فصل 2 چهار ماه پس از وقایع فصل 1 شروع می شود. بیمه پت تمام می شود و او زودتر از بیمارستان روانی مرخص می شود. او به خانه برمیگردد، مصمم است تکههای خانوادهاش را جمع کند، اما به سرعت متوجه میشود که فرزندانش به او نیازی ندارند، تری او را به یاد نمیآورد، و بدتر از آن، روث همسایه جدید پت دقیقاً شبیه رزماری است. گویی این کافی نبود، خانه شروع به فاش کردن رازهای تکان دهنده گذشته تاریک خود می کند.


خلاصه انگلیسی

Season 2 kicks off four months after the events of season 1. Pat’s insurance runs out and she is released from the psychiatric hospital early. She returns home, determined to pick up the pieces of her broken family, but she quickly finds out her children don’t need her, Terry doesn’t remember her, and to make matters worse, Pat’s new neighbor Ruth looks exactly like Rosemary. As if that wasn’t enough, the house starts to reveal the shocking secrets of its dark past.


این سریال با نام تجاری Shining Vale - Season 2 محصول کشور United States است.به کارگردانی Sharon Horgan,Jeff Astrof و بازیگرانی چون Courteney Cox,Greg Kinnear,Gus Birney در ژانر کمدی,فانتزی,وحشت در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال G'wed - Season 1

6.8   - IMDB

کمدی درباره نوجوانان لیورپودلیایی طبقه کارگر، پرداختن به مسائل بزرگی مانند غم و اندوه، تنوع و اختلاف طبقاتی.

زیر‌نویس فارسی سریال Hazbin Hotel - Season 1

7.8   - IMDB

در تلاش برای یافتن جایگزینی غیر خشونت آمیز برای کاهش جمعیت بیش از حد جهنم، دختر لوسیفر یک هتل توانبخشی باز می کند که به گروهی از شیاطین نامناسب فرصت رستگاری می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Gentlemen - Season 1

8.1   - IMDB

زمانی که ادی اشرافی ملک خانوادگی را به ارث می برد، متوجه می شود که خانه امپراطوری عظیم علف های هرز است و صاحبان آن به جایی نمی روند.

زیر‌نویس فارسی سریال Joko Anwar's Nightmares and Daydreams - Season 1

6.5   - IMDB

مردم عادی با پدیده‌های عجیبی مواجه می‌شوند که ممکن است کلیدی برای پاسخ به منشأ جهان ما و تهدیدی قریب‌الوقوع باشد که به زودی با آن مواجه خواهیم شد.

زیر‌نویس فارسی سریال Fantasmas - Season 1

7.2   - IMDB

این داستان زمانی است که خولیو تورس یک صدف طلایی را از دست داد.

زیر‌نویس فارسی سریال Geek Girl - Season 1

6.7   - IMDB

هریت مانرز، نوجوان ناهنجار و عصبی که زندگی اش زیر و رو می شود، زمانی که به عنوان یک مدل شناخته می شود و در حالی که دوران دبیرستان و مد عالی را متعادل می کند، سفری تایید کننده زندگی خود را آغاز می کند.