زیرنویس سریال Shanty Town - Season 1 (2023)

نام فارسی سریال : شهر کانکس - فصل 1 (2023)

  • ژانر :   درام اکشن
  • کارگردان :   Dimeji Ajibola
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   Nigeria
  • بازیگران :   Nancy Isime-  Nse Ikpe-Etim-  Richard Mofe-Damijo

خلاصه فارسی

گروهی از اطهار می کوشند از چنگ یک پادشاه بدنام فرار کنند - اما فساد سیاسی و پیوندهای خونی آزادی را به یک هدف تقریباً غیرممکن تبدیل می کند.


خلاصه انگلیسی

A group of courtesans attempts to escape the grasp of a notorious kingpin – but political corruption and blood ties make freedom a near-impossible goal.


این سریال با نام تجاری Shanty Town - Season 1 محصول کشور Nigeria است.به کارگردانی Dimeji Ajibola و بازیگرانی چون Nancy Isime,Nse Ikpe-Etim,Richard Mofe-Damijo در ژانر ,درام,اکشن در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Monsieur Spade - Season 1

6.9   - IMDB

سال 1963 است و کارآگاه افسانهای سام اسپید از دوران بازنشستگی خود در جنوب فرانسه لذت میبرد. برخلاف روزهایی که او به عنوان یک چشم خصوصی در سانفرانسیسکو فعالیت می کرد، زندگی اسپید در بوزولز آرام و آرام است. اما شایعه بازگشت رقیب قدیمی او همه چیز را تغییر خواهد داد.

زیر‌نویس فارسی سریال Population: 11 - Season 1

6.6   - IMDB

با الهام از رویدادهای واقعی، جمعیت 11 درباره مردی است که از یک شهر کوچک دورافتاده با تنها 12 ساکن گم می شود و پسر غریبه اش که از ایالات متحده می رود تا او را پیدا کند. هنگامی که اندی پرودن، عابر بانک در حومه شهر از اوهایو ایالات متحده آمریکا، برای دیدن پدر گمشده خود به شهر کوچک بیرونی می رود، متوجه می شود که هوگو ناپدید شده است. در جستجوی او برای یافتن او، یکی دیگر از کاسی های خارجی به کمک اندی می آید و آنها خود را در معرض خطر فزاینده ای می یابند که در رازهای این شهر کوچک دورافتاده می کاوشند، جایی که همه مظنون هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Black Snow - Season 1

در سال 1995، ایزابل بیکر هفده ساله به قتل رسید. این جنایت شهر کوچک اشفورد را شوکه کرد و جامعه جزیره ایزابل در دریای جنوبی استرالیا را ویران کرد. پرونده هرگز حل نشد، قاتل هرگز پیدا نشد. در سال 2020، باز شدن یک کپسول زمان رازی را کشف می کند که کارآگاه پرونده سرد جیمز کورمک (فیمل) را در ردیابی قاتل قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Way Home - Season 1

وقتی سه نسل از زنان پس از بیش از دو دهه دوری دوباره به هم میرسند، سفری روشنگر – و غافلگیرکننده – به سوی شفا را آغاز میکنند که هیچیک از آنها نمیتوانست تصورش را بکند، زیرا یاد میگیرند چگونه راه خود را به سوی یکدیگر پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Dear Edward - Season 1

7   - IMDB

پسربچه ای 12 ساله از یک سانحه هوایی جان سالم به در می برد که باعث کشته شدن سایر مسافران پرواز از جمله خانواده او می شود. در حالی که او و دیگرانی که تحت تأثیر این تراژدی قرار گرفته اند سعی می کنند آنچه را که اتفاق افتاده درک کنند، دوستی ها، عاشقانه ها و جوامع غیرمنتظره ای شکل می گیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Better - Season 1

7   - IMDB

پس از جلوگیری از یک تراژدی خانوادگی، یک کارآگاه پلیس فاسد تحت بیداری اخلاقی دردناکی قرار میگیرد و تصمیم میگیرد تا بیست سال خطای خود را جبران کند، اما ارضای وجدان تازه کشف شدهاش کار سادهای نیست.