زیرنویس سریال Shameless - Season 1 (2012)

نام فارسی سریال : بی حیا - فصل 1 (2012)

8.6

خلاصه فارسی

داستان Shameless از مبارزه خانواده ای که در پایین جامعه زندگی می کنند با تمام ترفندها برای امرار معاش صحبت می کند، هم حقه های مهربانانه و هم کثیف دارد. اما در آن آشفتگی کثیف میل عشق خانوادگی، آرزوی خوشبختی و رویاها وجود دارد.


خلاصه انگلیسی

The story of Shameless talks about the struggle of a family living at the bottom of society with all the tricks for a living, there are both kind and dirty tricks. But in that dirty mess is the desire of family love, longing for happiness and dreams.


این سریال با نام تجاری Shameless - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Paul Abbott,John Wells و بازیگرانی چون Emmy Rossum,Ethan Cutkosky,William H. Macy در ژانر درام,کمدی,خانوادگی,کمدی (تلویزیونی) در سال 2012 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Monsieur Spade - Season 1

6.9   - IMDB

سال 1963 است و کارآگاه افسانهای سام اسپید از دوران بازنشستگی خود در جنوب فرانسه لذت میبرد. برخلاف روزهایی که او به عنوان یک چشم خصوصی در سانفرانسیسکو فعالیت می کرد، زندگی اسپید در بوزولز آرام و آرام است. اما شایعه بازگشت رقیب قدیمی او همه چیز را تغییر خواهد داد.

زیر‌نویس فارسی سریال Romantic Getaway - Season 1

یک زوج متاهل معمولی که تلاش می کنند مجرم باشند. همه به خاطر یک آرزوی خود برای داشتن خانواده. از آنجایی که آنها با مبارزه بسیار آشنا برای بسیاری از زوجها - تلاش برای باردار شدن - روبرو میشوند، این زوج فرآیند IVF را آغاز میکنند، اما چرخش و چرخش وجوه 50 هزار پوندی دزدیده شده (به شکل بیتکوین) به این معنی است که زندگی روزمره آنها چیزی جز معمولی

زیر‌نویس فارسی سریال The Way Home - Season 1

وقتی سه نسل از زنان پس از بیش از دو دهه دوری دوباره به هم میرسند، سفری روشنگر – و غافلگیرکننده – به سوی شفا را آغاز میکنند که هیچیک از آنها نمیتوانست تصورش را بکند، زیرا یاد میگیرند چگونه راه خود را به سوی یکدیگر پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Freeridge - Season 1

چهار دوست نوجوان پس از اینکه به نظر می رسد یک جعبه قدیمی عجیب و غریب بدبختی - و بیشتر - را به زندگی آنها وارد می کند، برای برگرداندن یک نفرین کار می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال That '90s Show - Season 1

7   - IMDB

دونا و اریک چهارم ژوئیه را در خانه والدینش در پوینت پلیس می گذرانند، جایی که دخترشان لیا تأثیری بر دیگر نوجوانان شهر می گذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Dear Edward - Season 1

7   - IMDB

پسربچه ای 12 ساله از یک سانحه هوایی جان سالم به در می برد که باعث کشته شدن سایر مسافران پرواز از جمله خانواده او می شود. در حالی که او و دیگرانی که تحت تأثیر این تراژدی قرار گرفته اند سعی می کنند آنچه را که اتفاق افتاده درک کنند، دوستی ها، عاشقانه ها و جوامع غیرمنتظره ای شکل می گیرد.