زیرنویس سریال Royal Crackers - Season 1 (2023)

نام فارسی سریال : کراکر سلطنتی - فصل 1 (2023)

6.3
  • ژانر :   انیمیشن
  • کارگردان :   Jason Ruiz
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Jason Ruiz-  Jessica St Clair-  Andrew Santino

خلاصه فارسی

داستان رویال کرکرز را روایت می کند که زمانی پادشاه تنقلات بود، اما امپراتوری در حال فروپاشی است. وقتی تئودور هورنسبی پدر به کما می‌رود، بقیه هورنسبی‌ها تلاش می‌کنند تا رویال کرکرز را به موفقیتی که قبلاً بود تبدیل کنند.


خلاصه انگلیسی

It tells the story of Royal Crackers, who was once the king of snacks, but the empire is crumbling. When Theodore Hornsby Sr. ends up in a coma, the rest of the Hornsbys will try to make Royal Crackers the success it once was.


این سریال با نام تجاری Royal Crackers - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Jason Ruiz و بازیگرانی چون Jason Ruiz,Jessica St Clair,Andrew Santino در ژانر انیمیشن در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Grimsburg - Season 1

6   - IMDB

ماروین فلوت، که ممکن است بزرگترین کارآگاه تاریخ باشد، یک راز دارد که هنوز نمی تواند آن را کشف کند: خانواده اش. او از هر راهی پیروی می کند تا خودش را با همسر سابقش که هرگز از عشق ورزیدنش دست برنداشت، بازخرید کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Agent Elvis - Season 1

6.8   - IMDB

در این انیمیشن کمدی بزرگسالان، الویس هنگامی که به یک برنامه مخفی جاسوسی ملحق می شود تا از نابود کردن جهان توسط تبهکاران جلوگیری کند، لباس سرهمی خود را با یک جت پک عوض می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Praise Petey - Season 1

6   - IMDB

پیتی یک دختر "آن" شهر نیویورک است که همه چیز را دارد تا زمانی که زندگی اش در اطرافش خراب می شود. با بخت و اقبال، یک هدیه مرموز از پدرش به او روح تازه ای می دهد: او قصد دارد به مدرن کردن فرقه شهر کوچک خود "متمایل شود".

زیر‌نویس فارسی سریال The Legend of Vox Machina - Season 1

8.4   - IMDB

آنها غوغا هستند، آنها ژولیده هستند، آنها نامناسبی هستند که به مزدوری تبدیل شده اند. Vox Machina بیشتر از اینکه واقعاً از قلمرو محافظت کند، به پول آسان و آلاینده ارزان علاقه دارد. اما هنگامی که پادشاهی توسط شیطان تهدید می شود، این خدمه پر سر و صدا متوجه می شوند که آنها تنها کسانی هستند که قادر به بازگرداندن عدالت هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Proud Family: Louder and Prouder - Season 1

3.1   - IMDB

ماجراجوییها و ماجراهای ناگوار پنی پراود 14 ساله و خانوادهاش را در حالی که زندگی مدرن را با شادی و دل مشغولی میکنند، دنبال کنید. دهه 2020 یک حرفه جدید برای مادر ترودی، رویاهای وحشیانه تر برای پدر اسکار و چالش های جدید برای پنی، از جمله یک همسایه بیدار اجتماعی که فکر می کند چیزهای زیادی برای آموزش به او دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Baymax! - Season 1

7.2   - IMDB

به شهر خارقالعاده سان فرانسوکیو بازگردید، جایی که ربات همراه مراقبتهای بهداشتی دوستداشتنی، بادی و غیرقابل تقلید، بایمکس، تصمیم میگیرد کاری را که برای انجام آن برنامهریزی شده بود انجام دهد: کمک به دیگران.