زیرنویس سریال Population: 11 - Season 1 (2024)

نام فارسی سریال : جمعیت: 11 - فصل 1 (2024)

6.6
  • ژانر :   رمز و راز کمدی
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2024
  • محصول کشور :   Australia
  • بازیگران :   Ben Feldman-  Rick Donald-  Perry Mooney

خلاصه فارسی

با الهام از رویدادهای واقعی، جمعیت 11 درباره مردی است که از یک شهر کوچک دورافتاده با تنها 12 ساکن گم می شود و پسر غریبه اش که از ایالات متحده می رود تا او را پیدا کند. هنگامی که اندی پرودن، عابر بانک در حومه شهر از اوهایو ایالات متحده آمریکا، برای دیدن پدر گمشده خود به شهر کوچک بیرونی می رود، متوجه می شود که هوگو ناپدید شده است. در جستجوی او برای یافتن او، یکی دیگر از کاسی های خارجی به کمک اندی می آید و آنها خود را در معرض خطر فزاینده ای می یابند که در رازهای این شهر کوچک دورافتاده می کاوشند، جایی که همه مظنون هستند.


خلاصه انگلیسی

Inspired by true events, Population 11 is about a man who goes missing from a tiny outback town of only 12 residents, and his estranged son, who journeys from the U.S. to find him. When Andy Pruden, a suburban bank teller from Ohio USA, pulls into the tiny outback town to visit his long-lost father, he’s alarmed to discover that Hugo has vanished. In his quest to find him, another outsider Cassie comes to Andy’s aid and they find themselves in increasing danger as they delve into the secrets of this tiny outback town, where everyone is a suspect.


این سریال با نام تجاری Population: 11 - Season 1 محصول کشور Australia است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون Ben Feldman,Rick Donald,Perry Mooney در ژانر ,رمز و راز,کمدی در سال 2024 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Romantic Getaway - Season 1

یک زوج متاهل معمولی که تلاش می کنند مجرم باشند. همه به خاطر یک آرزوی خود برای داشتن خانواده. از آنجایی که آنها با مبارزه بسیار آشنا برای بسیاری از زوجها - تلاش برای باردار شدن - روبرو میشوند، این زوج فرآیند IVF را آغاز میکنند، اما چرخش و چرخش وجوه 50 هزار پوندی دزدیده شده (به شکل بیتکوین) به این معنی است که زندگی روزمره آنها چیزی جز معمولی

زیر‌نویس فارسی سریال Black Snow - Season 1

در سال 1995، ایزابل بیکر هفده ساله به قتل رسید. این جنایت شهر کوچک اشفورد را شوکه کرد و جامعه جزیره ایزابل در دریای جنوبی استرالیا را ویران کرد. پرونده هرگز حل نشد، قاتل هرگز پیدا نشد. در سال 2020، باز شدن یک کپسول زمان رازی را کشف می کند که کارآگاه پرونده سرد جیمز کورمک (فیمل) را در ردیابی قاتل قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Freeridge - Season 1

چهار دوست نوجوان پس از اینکه به نظر می رسد یک جعبه قدیمی عجیب و غریب بدبختی - و بیشتر - را به زندگی آنها وارد می کند، برای برگرداندن یک نفرین کار می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Shanty Town - Season 1

5   - IMDB

گروهی از اطهار می کوشند از چنگ یک پادشاه بدنام فرار کنند - اما فساد سیاسی و پیوندهای خونی آزادی را به یک هدف تقریباً غیرممکن تبدیل می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال That '90s Show - Season 1

7   - IMDB

دونا و اریک چهارم ژوئیه را در خانه والدینش در پوینت پلیس می گذرانند، جایی که دخترشان لیا تأثیری بر دیگر نوجوانان شهر می گذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Animal Control - Season 1

7   - IMDB

این کمدی تک دوربینی گروهی از کارگران محلی کنترل حیوانات را دنبال می کند که زندگی آنها به دلیل ساده بودن حیوانات پیچیده است، اما انسان ها نه.