زیرنویس سریال Pinecone Pony - Season 1 (2022)

نام فارسی سریال : کاج و پونی - فصل 1 (2022)

6.6
  • ژانر :   انیمیشن
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Thom Allison-  Chase Dillon-  Maria Nash

خلاصه فارسی

کتاب محبوب کیت بیتون در این مجموعه انیمیشن زنده می شود. Pinecon به عنوان یک جنگجو در تمرین، از هیچ چالشی نمی ترسد. خوشبختانه، پونی همیشه مطمئن میشود که Pinecone هرگز وارد سر او نشود. آنها با هم یاد می گیرند که زندگی می تواند یک ماجراجویی سرگرم کننده باشد.


خلاصه انگلیسی

Kate Beaton’s beloved book comes to life in this animated series. As a warrior in training, Pinecone fears no challenge. Thankfully, Pony always makes sure Pinecone never gets in over her head. Together they learn life can be a fun-filled adventure.


این سریال با نام تجاری Pinecone & Pony - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون Thom Allison,Chase Dillon,Maria Nash در ژانر انیمیشن در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال In the Know - Season 1

6.8   - IMDB

لورن کاسپین مجری برنامه In the Know، سومین برنامه مصاحبه پرمخاطب رادیویی عمومی است. او یک نمرود خوش نیت و ریاکار است. او همچنین یک عروسک استاپ موشن است.

زیر‌نویس فارسی سریال Grimsburg - Season 1

6   - IMDB

ماروین فلوت، که ممکن است بزرگترین کارآگاه تاریخ باشد، یک راز دارد که هنوز نمی تواند آن را کشف کند: خانواده اش. او از هر راهی پیروی می کند تا خودش را با همسر سابقش که هرگز از عشق ورزیدنش دست برنداشت، بازخرید کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Rick and Morty: The Anime - Season 1

2.7   - IMDB

در فصل 1، ریک در یک دنیای شبه بین چندجهانی آرام میگیرد، تابستان به اسپیس بث کمک میکند تا با فدراسیون شیطانی کهکشانی مبارزه کند و مورتی عاشق دختری مرموز میشود که اتفاقاً موجودی غیرمعمول است.

زیر‌نویس فارسی سریال Agent Elvis - Season 1

6.8   - IMDB

در این انیمیشن کمدی بزرگسالان، الویس هنگامی که به یک برنامه مخفی جاسوسی ملحق می شود تا از نابود کردن جهان توسط تبهکاران جلوگیری کند، لباس سرهمی خود را با یک جت پک عوض می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Royal Crackers - Season 1

6.3   - IMDB

داستان رویال کرکرز را روایت می کند که زمانی پادشاه تنقلات بود، اما امپراتوری در حال فروپاشی است. وقتی تئودور هورنسبی پدر به کما می‌رود، بقیه هورنسبی‌ها تلاش می‌کنند تا رویال کرکرز را به موفقیتی که قبلاً بود تبدیل کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Praise Petey - Season 1

6   - IMDB

پیتی یک دختر "آن" شهر نیویورک است که همه چیز را دارد تا زمانی که زندگی اش در اطرافش خراب می شود. با بخت و اقبال، یک هدیه مرموز از پدرش به او روح تازه ای می دهد: او قصد دارد به مدرن کردن فرقه شهر کوچک خود "متمایل شود".