زیرنویس سریال Paranormal Witness - Season 2 (2012)

نام فارسی سریال : شاهد ماوراء الطبیعه - فصل 2 (2012)

7.8
  • ژانر :   رمز و راز مستند
  • کارگردان :   Joel Beckerman Ty Unwin
  • سال انتشار :   2012
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Daniel Cannis-  Robert Nolan-  Frances Stecyk

خلاصه فارسی

فصل 2 با یک مادر جوان در حومه کالیفرنیا آغاز می شود و ادعا می کند که از روح پیرمرد در اتاق زیر شیروانی خانه خود و تیمی از محققان ماوراء الطبیعه که ادعا می کنند مورد حمله ارواح قرار گرفته اند ، وحشت زده می شود.


خلاصه انگلیسی

Season 2 begins with a young mother in suburban California claiming to be terrorized by the spirit of an old man in the attic of her home and a team of paranormal investigators claiming to be assaulted by the ghost.


این سریال با نام تجاری Paranormal Witness - Season 2 محصول کشور United States است.به کارگردانی Joel Beckerman,Ty Unwin و بازیگرانی چون Daniel Cannis,Robert Nolan,Frances Stecyk در ژانر رمز و راز,مستند در سال 2012 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Six Nations: Full Contact - Season 1

7.4   - IMDB

دور به دور، مسابقه به مسابقه، بهترین تیمهای راگبی اروپا برای به دست آوردن جام در مسابقات قهرمانی شش ملت گینس در سال 2023 مبارزه میکنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Super League: The War for Football - Season 1

7   - IMDB

گذشته، حال و آینده فوتبال اروپا زمانی که برنامههایی برای لیگ جداییآمیز ظاهر میشود با هم برخورد میکنند و قدرتمندترین رهبران بازی را مجبور میکنند از سنتهای این ورزش دفاع کنند یا آنها را تغییر دهند.

زیر‌نویس فارسی سریال Poker Face - Season 1

8   - IMDB

این سریال معمایی هفته، چارلی کیل را دنبال میکند که توانایی فوقالعادهای در تشخیص اینکه کسی دروغ میگوید دارد. او با Plymouth Barracuda خود به جاده میرود و در هر توقف با گروه جدیدی از شخصیتها و جنایات عجیب روبرو میشود که نمیتواند حل کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Secrets of Hillsong - Season 1

6.7   - IMDB

با گزارشها و تحلیلهای تازه از روزنامهنگاران، مورخان و سیاستگذاران، از سرفصلهای هیجانانگیز و پشت طناب مخملی فراتر بروید و الگوی طولانی کلیسا را ​​برای سرپوش گذاشتن بر رفتار نادرست برای محافظت از خود بررسی کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Saint X - Season 1

6.4   - IMDB

مرگ اسرارآمیز یک زن جوان در طول یک تعطیلات ایده آل در دریای کارائیب، یک اثر موجی آسیب زا ایجاد می کند که در نهایت خواهر بازمانده او را به دنبال خطرناکی از حقیقت می کشاند.

زیر‌نویس فارسی سریال Midnight Asia: Eat Dance Dream - Season 1

6.5   - IMDB

شب بازیگوشی ترین جنبه کلان شهرهای آسیا را به نمایش می گذارد. این مستند از غذا، نوشیدنی، موسیقی - و جغدهای شب که در تاریکی میدرخشند، عکس میگیرد.