زیرنویس سریال North Shore - Season 1 (2023)

نام فارسی سریال : ساحل شمال - فصل 1 (2023)

6.7
  • ژانر :   دلهره آور جنایت
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   Australia United Kingdom United States
  • بازیگران :   John Bradley-  Kirsty Sturgess-  Joanne Froggatt

خلاصه فارسی

North Shore برخورد فرهنگ ها را دنبال می کند، زمانی که کارآگاهان بریتانیایی و استرالیایی برای حل یک معمای قتل پیچیده و کشف یک توطئه با عواقب سیاسی بین المللی تیم می شوند.


خلاصه انگلیسی

North Shore follows the clash of cultures when British and Australian detectives team to solve a complex murder mystery, and uncover a conspiracy with international political consequences.


این سریال با نام تجاری North Shore - Season 1 محصول کشور Australia,United Kingdom,United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون John Bradley,Kirsty Sturgess,Joanne Froggatt در ژانر دلهره آور,جنایت در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Population: 11 - Season 1

6.6   - IMDB

با الهام از رویدادهای واقعی، جمعیت 11 درباره مردی است که از یک شهر کوچک دورافتاده با تنها 12 ساکن گم می شود و پسر غریبه اش که از ایالات متحده می رود تا او را پیدا کند. هنگامی که اندی پرودن، عابر بانک در حومه شهر از اوهایو ایالات متحده آمریکا، برای دیدن پدر گمشده خود به شهر کوچک بیرونی می رود، متوجه می شود که هوگو ناپدید شده است. در جستجوی او برای یافتن او، یکی دیگر از کاسی های خارجی به کمک اندی می آید و آنها خود را در معرض خطر فزاینده ای می یابند که در رازهای این شهر کوچک دورافتاده می کاوشند، جایی که همه مظنون هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Death and Other Details - Season 1

6.7   - IMDB

کارآگاه روفوس کوتسورث و شاگردش، ایموجین، در یک کشتی اقیانوس پیمای مدیترانه ای که در آن همه چیزی را پنهان می کنند، به جستجوی حقیقت می پردازند.

زیر‌نویس فارسی سریال Exposure - Season 1

4.6   - IMDB

عکاس Jacs Gould را دنبال می کند که پس از مرگ بهترین دوستش، به زادگاهش باز می گردد تا رازهای پنهان رابطه آنها و حقیقت پشت تراژدی او را کشف کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Insomnia - Season 1

6   - IMDB

اما با بی خوابی دست و پنجه نرم می کند که زندگی رویایی او را تهدید می کند و بازتاب گذشته مادرش است. همانطور که زندگی او شروع به باز شدن می کند، اما مجبور می شود با گذشته دردناک خود روبرو شود تا حقایقی را کشف کند که می تواند از یک تراژدی قریب الوقوع جلوگیری کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Hotel Cocaine - Season 1

6.7   - IMDB

داستان رومن کامپت، تبعیدی کوبایی، مامور سیا، و مدیر کل هتل شورش، مرکز پر زرق و برق اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 صحنه کوکائین میامی را روایت می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Constellation - Season 1

6.8   - IMDB

هنگامی که یک تصادف مرگبار در ایستگاه فضایی بینالمللی رخ میدهد، یک فضانورد تنها سفر قهرمانانه به زمین را انجام میدهد، تنها برای کشف بخشهای کلیدی زندگی او - از جمله دختر جوانش - تغییر کرده است.