زیرنویس سریال Most Dangerous Game - Season 2 (2023)

نام فارسی سریال : خطرناک ترین بازی - فصل 2 (2023)

6.6
  • ژانر :   اکشن دلهره آور
  • کارگردان :   Nick Santora Scott Elder
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Liam Hemsworth-  Sarah Gadon-  Christoph Waltz

خلاصه فارسی

ویکتور، یک مبارز بدبخت، برای محافظت از خواهرش دست به هر کاری میزند - و وقتی متوجه میشود که او در مشکل است - وارد عمل میشود. او باید نیم میلیون دلار برای محافظت از او بیاورد - او موافقت می کند در یک بازی مرگبار شرکت کند - تا 24 ساعت در خیابان های پست نیویورک توسط پنج نفر از با تجربه ترین شکارچیان جهان شکار شود. اگر زنده بماند، ثروت زیادی به دست خواهد آورد. به خاطر عشق به خواهرش - او مصمم است زندگی کند…


خلاصه انگلیسی

Victor, a down-on-his-luck fighter, will do anything to protect his sister - and when he learns she’s in trouble - he springs into action. Needing to come up with a half a million dollars to protect her - he agrees to participate in a deadly game - to be hunted through the mean streets of New York for 24 hours by five of the most experienced hunters in the world. If he survives, he’ll make a fortune. Out of love for his sister - he’s determined to live…


این سریال با نام تجاری Most Dangerous Game - Season 2 محصول کشور United States است.به کارگردانی Nick Santora,Scott Elder و بازیگرانی چون Liam Hemsworth,Sarah Gadon,Christoph Waltz در ژانر ,اکشن,دلهره آور در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Insomnia - Season 1

6   - IMDB

اما با بی خوابی دست و پنجه نرم می کند که زندگی رویایی او را تهدید می کند و بازتاب گذشته مادرش است. همانطور که زندگی او شروع به باز شدن می کند، اما مجبور می شود با گذشته دردناک خود روبرو شود تا حقایقی را کشف کند که می تواند از یک تراژدی قریب الوقوع جلوگیری کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Constellation - Season 1

6.8   - IMDB

هنگامی که یک تصادف مرگبار در ایستگاه فضایی بینالمللی رخ میدهد، یک فضانورد تنها سفر قهرمانانه به زمین را انجام میدهد، تنها برای کشف بخشهای کلیدی زندگی او - از جمله دختر جوانش - تغییر کرده است.

زیر‌نویس فارسی سریال X-Men '97 - Season 1

8.9   - IMDB

از جایی که «مردان ایکس» متوقف شد، مردان ایکس در یک دوره گذار هستند و با از دست دادن پروفسور ایکس دست و پنجه نرم می کنند. همه می دانند که احتمالاً موقتی است.

زیر‌نویس فارسی سریال Marvel's Moon Girl and Devil Dinosaur - Season 1

7.7   - IMDB

پس از اینکه لونلا فوق نابغه ۱۳ ساله به طور تصادفی تی رکس ده تنی، دایناسور شیطان را از طریق یک گرداب زمانی به شهر نیویورک امروزی می آورد، این دو با هم همکاری می کنند تا از قسمت پایین شرقی شهر در برابر خطر محافظت کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Liaison - Season 1

6.5   - IMDB

دو مامور - و عاشقان سابق - باید برای مبارزه با حملات سایبری بینالمللی که بریتانیا را تهدید میکنند، همکاری کنند و در عین حال با اسرار پنهان رابطه مخرب خود نیز مقابله کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Watchful Eye - Season 1

6.3   - IMDB

النا سانتوس، یک زن جوان با گذشته پیچیده، راه خود را برای کار به عنوان پرستار بچه برای یک خانواده مرفه در منهتن مانور می دهد. او به سرعت متوجه می شود که همه افراد در ساختمان مرموز اسرار مرگبار و انگیزه های پنهانی دارند. اما چیزی که آنها نمی دانند این است که النا اسرار تکان دهنده ای برای خودش دارد.