زیرنویس سریال Kin - Season 2 (2023)

نام فارسی سریال : Kin - فصل 2 (2023)

7.9
  • ژانر :   جنایت درام
  • کارگردان :   Ciaran Donnelly Peter McKenna
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   Ireland Canada United Kingdom
  • بازیگران :   Charlie Cox-  Clare Dunne-  Aidan Gillen

خلاصه فارسی

Kinsellas در دوبلین در صدر بازی قرار دارد، اما کشتن ایمون کانینگهام به همان اندازه که حل شد مشکلاتی را ایجاد کرد. آنها مورد غضب دشمنی حتی خطرناکتر از او قرار گرفته اند. و جایی که زمانی پیوندهای ناگسستنی خون و خانواده وجود داشت، اکنون فقط سوء ظن، بی اعتمادی و کینه وجود دارد. اما بزرگترین تهدید برای خانواده از درون ظاهر می شود: به شکل یک عامل بی رحم، قلدر، و هرج و مرج. خوشبختانه، جسورانهترین نقشهها اغلب از موقعیتهای سخت ساخته میشوند. و در مورد Kinsellas نیز همینطور است.


خلاصه انگلیسی

The Kinsellas are at the top of the game in Dublin, but killing Eamon Cunningham has created as many problems as it solved. They have incurred the wrath of an enemy even more dangerous than him. And where once there were unbreakable bonds of blood and family, now there is only suspicion, distrust, and resentment. But the greatest threat to the family emerges from within: in the shape of a ruthless, bullying, agent of chaos. Fortunately, from positions of great adversity the boldest plans are often forged. And so it is with the Kinsellas.


این سریال با نام تجاری Kin - Season 2 محصول کشور Ireland,Canada,United Kingdom است.به کارگردانی Ciaran Donnelly,Peter McKenna و بازیگرانی چون Charlie Cox,Clare Dunne,Aidan Gillen در ژانر جنایت,درام در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Boy Swallows Universe - Season 1

7.9   - IMDB

در دهه 1980، بریزبن، پسری نابالغ و برادر گنگش انتخابی، پس از اینکه خانواده‌شان توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از هم می‌پاشد، وارد یک اودیسه حومه‌ای از عشق، رستگاری و انتقام می‌شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Call the Midwife - Season 13

8.6   - IMDB

داستان زندگی گروهی از ماماها که در اواخر دهه 1950 تا اواخر دهه 1960 در شرق لندن زندگی می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Fool Me Once - Season 1

6.8   - IMDB

مادر بیوه مایا از تصویر شوهر فقیدش که در دوربین پرستار بچه نوپایش گرفته شده است، ناراحت می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Expats - Season 1

6.2   - IMDB

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه‌ای گروهی فشرده از مهاجران مقیم هنگ کنگ.

زیر‌نویس فارسی سریال Criminal Record - Season 1

7.1   - IMDB

دو کارآگاه باهوش را دنبال می‌کند که بر سر یک محکومیت تاریخی به قتل و تلاش برای یافتن زمینه‌های مشترک در بریتانیای قطبی شده، درگیر می‌شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Monsieur Spade - Season 1

6.9   - IMDB

سال 1963 است و کارآگاه افسانهای سام اسپید از دوران بازنشستگی خود در جنوب فرانسه لذت میبرد. برخلاف روزهایی که او به عنوان یک چشم خصوصی در سانفرانسیسکو فعالیت می کرد، زندگی اسپید در بوزولز آرام و آرام است. اما شایعه بازگشت رقیب قدیمی او همه چیز را تغییر خواهد داد.