زیرنویس سریال Kid Cosmic - Season 3 (2022)

نام فارسی سریال : Kid Cosmic - فصل 3 (2022)

7.9
  • ژانر :   انیمیشن اکشن
  • کارگردان :   Craig McCracken
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Jack Fisher-  Amanda Céline Miller-  Lily Rose Silver

خلاصه فارسی

Kid Cosmic و Local Heroes به موفقیت رسیدند: آنها اکنون قهرمانان جهانی با گروه حفاظت از سیاره هستند و در شرف آغاز اولین ماموریت خود هستند.


خلاصه انگلیسی

Kid Cosmic and the Local Heroes hit the big time: They're now Global Heroes with the Planet Protection Group and about to embark on their first mission.


این سریال با نام تجاری Kid Cosmic - Season 3 محصول کشور United States است.به کارگردانی Craig McCracken و بازیگرانی چون Jack Fisher,Amanda Céline Miller,Lily Rose Silver در ژانر انیمیشن,,اکشن در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال The Brothers Sun - Season 1

7.6   - IMDB

چارلز سان، یک گانگستر تایپه ای که به عنوان یک قاتل بی رحم وارد زندگی او شده است، پس از تیراندازی پدرش توسط یک قاتل مرموز، باید برای محافظت از مادر و برادر کوچکترش به لس آنجلس برود.

زیر‌نویس فارسی سریال Mr & Mrs Smith - Season 1

7   - IMDB

دو غریبه در یک آژانس جاسوسی کار می کنند که به آنها زندگی جاسوسی، ثروت و سفر می دهد. شکار: هویت های جدید در یک ازدواج ترتیب داده شده.

زیر‌نویس فارسی سریال Zorro - Season 1

6.3   - IMDB

زورو در سال 1834 اتفاق می‌افتد و دیگو د لا وگا را دنبال می‌کند که مصمم است بفهمد چه کسی پدرش را کشته است، او اسرار خانوادگی را کشف می‌کند که سرنوشت او را برای همیشه تغییر می‌دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Grimsburg - Season 1

6   - IMDB

ماروین فلوت، که ممکن است بزرگترین کارآگاه تاریخ باشد، یک راز دارد که هنوز نمی تواند آن را کشف کند: خانواده اش. او از هر راهی پیروی می کند تا خودش را با همسر سابقش که هرگز از عشق ورزیدنش دست برنداشت، بازخرید کند.

زیر‌نویس فارسی سریال X-Men '97 - Season 1

8.9   - IMDB

از جایی که «مردان ایکس» متوقف شد، مردان ایکس در یک دوره گذار هستند و با از دست دادن پروفسور ایکس دست و پنجه نرم می کنند. همه می دانند که احتمالاً موقتی است.

زیر‌نویس فارسی سریال Percy Jackson and the Olympians - Season 1

7.1   - IMDB

پرسی جکسون در تلاشی خطرناک است. او که از هیولاها پیشی می گیرد و خدایان را مغلوب می کند، باید در سراسر آمریکا سفر کند تا پیچ استاد زئوس را بازگرداند و یک جنگ تمام عیار را متوقف کند. سفر پرسی با کمک جفتهایش آنابث و گروور، او را به پاسخهایی که به دنبالش است نزدیکتر میکند: چگونه در دنیایی جا بیفتد که در آن احساس میکند جایش نیست، و بفهمد که سرنوشتش چه کسی خواهد بود.