زیرنویس سریال Kid Cosmic - Season 3 (2022)

نام فارسی سریال : Kid Cosmic - فصل 3 (2022)

7.9
  • ژانر :   انیمیشن اکشن
  • کارگردان :   Craig McCracken
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Jack Fisher-  Amanda Céline Miller-  Lily Rose Silver

خلاصه فارسی

Kid Cosmic و Local Heroes به موفقیت رسیدند: آنها اکنون قهرمانان جهانی با گروه حفاظت از سیاره هستند و در شرف آغاز اولین ماموریت خود هستند.


خلاصه انگلیسی

Kid Cosmic and the Local Heroes hit the big time: They're now Global Heroes with the Planet Protection Group and about to embark on their first mission.


این سریال با نام تجاری Kid Cosmic - Season 3 محصول کشور United States است.به کارگردانی Craig McCracken و بازیگرانی چون Jack Fisher,Amanda Céline Miller,Lily Rose Silver در ژانر انیمیشن,,اکشن در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال X-Men '97 - Season 1

8.9   - IMDB

از جایی که «مردان ایکس» متوقف شد، مردان ایکس در یک دوره گذار هستند و با از دست دادن پروفسور ایکس دست و پنجه نرم می کنند. همه می دانند که احتمالاً موقتی است.

زیر‌نویس فارسی سریال Marvel's Moon Girl and Devil Dinosaur - Season 1

7.7   - IMDB

پس از اینکه لونلا فوق نابغه ۱۳ ساله به طور تصادفی تی رکس ده تنی، دایناسور شیطان را از طریق یک گرداب زمانی به شهر نیویورک امروزی می آورد، این دو با هم همکاری می کنند تا از قسمت پایین شرقی شهر در برابر خطر محافظت کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Agent Elvis - Season 1

6.8   - IMDB

در این انیمیشن کمدی بزرگسالان، الویس هنگامی که به یک برنامه مخفی جاسوسی ملحق می شود تا از نابود کردن جهان توسط تبهکاران جلوگیری کند، لباس سرهمی خود را با یک جت پک عوض می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Last of Us - Season 1

8.7   - IMDB

بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن. جوئل، یک بازمانده سرسخت، استخدام می شود تا الی، یک دختر 14 ساله را از یک منطقه ظالمانه قرنطینه خارج کند. کاری که به عنوان یک کار کوچک شروع می شود به زودی به یک سفر بی رحمانه و دلخراش تبدیل می شود، زیرا هر دو باید ایالات متحده را طی کنند و برای بقا به یکدیگر وابسته باشند.

زیر‌نویس فارسی سریال Rabbit Hole - Season 1

7.4   - IMDB

وقتی جان ویر، استاد فریب در دنیای جاسوسی شرکتی، توسط نیروهای قدرتمندی که توانایی نفوذ و کنترل بر جمعیت ها را دارند، قتل را به قتل می رسانند، هیچ چیز آن چیزی نیست که به نظر می رسد.

زیر‌نویس فارسی سریال Young Jedi Adventures - Season 1

5.8   - IMDB

این داستان در دوران جمهوری اعظم و اوج حکمت جدای میگذرد، جوانان جدی را در حالی که راههای نیرو را مطالعه میکنند، کهکشان را کاوش میکنند، به شهروندان و موجودات نیازمند کمک میکنند، و مهارتهای ارزشمند مورد نیاز برای تبدیل شدن به جدی را در طول مسیر یاد میگیرند.