زیرنویس سریال Its Always Sunny in Philadelphia - Season 16 (2023)

نام فارسی سریال : در فیلادلفیا6 همیشه آفتابی است - فصل 1 (2023)

8.8
  • ژانر :   کمدی
  • کارگردان :   Rob McElhenney
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Charlie Day-  Rob McElhenney-  Kaitlin Olson

خلاصه فارسی

در فصل شانزدهم، این یک چالش برای رونالد مک دونالد، چارلی کلی، دنیس رینولدز، دی رینولدز و فرانک رینولدز است که در تلاش برای زنده ماندن در سال 2023، آرزوی گذشته را دارند. تنها امسال، مک با آلرژی ها و طولانی مدت مبارزه می کند. قرار ملاقات از راه دور، چارلی خواهران فراموش شده خود را می پذیرد، دی برای کنترل اجاره و ورزش زنان مبارزه می کند، فرانک برای تفنگ خود کشتی می گیرد، و دنیس برای بهبود سلامت روان خود تلاش می کند. در پایان روز، آنها با 16 سال چمدان در سال 2023 به عنوان چند چهره از گذشته خود در پشت سر خود حرکت می کنند.


خلاصه انگلیسی

In Season sixteen, it’s a challenge for Ronald “Mac” MacDonald, Charlie Kelly, Dennis Reynolds, Dee Reynolds, and Frank Reynolds who yearn for the past as they attempt to survive in 2023. This year alone, Mac battles with allergies and long-distance dating, Charlie takes on his long-forgotten sisters, Dee fights for rent control and women’s athletics, Frank wrestles for his gun, and Dennis struggles to improve his mental health. At the end of the day, they’re navigating 2023 with 16 years of baggage as a few figures from their past rear their heads.


این سریال با نام تجاری It's Always Sunny in Philadelphia - Season 16 محصول کشور United States است.به کارگردانی Rob McElhenney و بازیگرانی چون Charlie Day,Rob McElhenney,Kaitlin Olson در ژانر کمدی در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال G'wed - Season 1

6.8   - IMDB

کمدی درباره نوجوانان لیورپودلیایی طبقه کارگر، پرداختن به مسائل بزرگی مانند غم و اندوه، تنوع و اختلاف طبقاتی.

زیر‌نویس فارسی سریال Hazbin Hotel - Season 1

7.8   - IMDB

در تلاش برای یافتن جایگزینی غیر خشونت آمیز برای کاهش جمعیت بیش از حد جهنم، دختر لوسیفر یک هتل توانبخشی باز می کند که به گروهی از شیاطین نامناسب فرصت رستگاری می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Gentlemen - Season 1

8.1   - IMDB

زمانی که ادی اشرافی ملک خانوادگی را به ارث می برد، متوجه می شود که خانه امپراطوری عظیم علف های هرز است و صاحبان آن به جایی نمی روند.

زیر‌نویس فارسی سریال Fantasmas - Season 1

7.2   - IMDB

این داستان زمانی است که خولیو تورس یک صدف طلایی را از دست داد.

زیر‌نویس فارسی سریال Geek Girl - Season 1

6.7   - IMDB

هریت مانرز، نوجوان ناهنجار و عصبی که زندگی اش زیر و رو می شود، زمانی که به عنوان یک مدل شناخته می شود و در حالی که دوران دبیرستان و مد عالی را متعادل می کند، سفری تایید کننده زندگی خود را آغاز می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Big Mood - Season 1

6.9   - IMDB

بهترین دوستان مگی و ادی ده سال است که در جیب یکدیگر زندگی کرده اند. اما با نزدیک شدن به آینده، آیا رابطه آنها می تواند زنده بماند؟