زیرنویس سریال Hollywood Con Queen - Season 1 (2024)

نام فارسی سریال : ملکه باطل هالیوود - فصل 1 (2024)

6.5
  • ژانر :   مستند جنایت
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2024
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   -

خلاصه فارسی

کاوش در داستان یک کلاهبردار بین المللی که خود را به عنوان قدرتمندترین زنان صنعت معرفی می کند. بر اساس گزارش اصلی اسکات جانسون، روزنامه نگار تحقیقی کهنه کار برای هالیوود ریپورتر.


خلاصه انگلیسی

Exploring the story of an international con artist impersonating the industry's most powerful women; based on the original reporting of veteran investigative journalist Scott Johnson for the Hollywood Reporter.


این سریال با نام تجاری Hollywood Con Queen - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون - در ژانر مستند,جنایت در سال 2024 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Six Nations: Full Contact - Season 1

7.4   - IMDB

دور به دور، مسابقه به مسابقه، بهترین تیمهای راگبی اروپا برای به دست آوردن جام در مسابقات قهرمانی شش ملت گینس در سال 2023 مبارزه میکنند.

زیر‌نویس فارسی سریال A Real Bug's Life - Season 1

7.2   - IMDB

A Real Bug's Life یک ماجراجویی در دنیایی فراتر از تصور شماست که در آن زندگی در مقیاسی کاملاً متفاوت است و موجودات کوچک برای گذراندن روز به قدرت های شگفت انگیز تکیه می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Population: 11 - Season 1

6.6   - IMDB

با الهام از رویدادهای واقعی، جمعیت 11 درباره مردی است که از یک شهر کوچک دورافتاده با تنها 12 ساکن گم می شود و پسر غریبه اش که از ایالات متحده می رود تا او را پیدا کند. هنگامی که اندی پرودن، عابر بانک در حومه شهر از اوهایو ایالات متحده آمریکا، برای دیدن پدر گمشده خود به شهر کوچک بیرونی می رود، متوجه می شود که هوگو ناپدید شده است. در جستجوی او برای یافتن او، یکی دیگر از کاسی های خارجی به کمک اندی می آید و آنها خود را در معرض خطر فزاینده ای می یابند که در رازهای این شهر کوچک دورافتاده می کاوشند، جایی که همه مظنون هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Death and Other Details - Season 1

6.7   - IMDB

کارآگاه روفوس کوتسورث و شاگردش، ایموجین، در یک کشتی اقیانوس پیمای مدیترانه ای که در آن همه چیزی را پنهان می کنند، به جستجوی حقیقت می پردازند.

زیر‌نویس فارسی سریال Hotel Cocaine - Season 1

6.7   - IMDB

داستان رومن کامپت، تبعیدی کوبایی، مامور سیا، و مدیر کل هتل شورش، مرکز پر زرق و برق اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 صحنه کوکائین میامی را روایت می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Sight Unseen - Season 1

6.1   - IMDB

تس اوری، کارآگاه سابق قتل، که تشخیص داده می شود نابینا است، با سانی پاتل، یک راهنمای بینایی از راه دور و آگورافوب، همکاری می کند تا قاتلینی را که در این تریلر کارآگاهی پرمخاطره از پلیس فرار می کنند، سرنگون کنند.