زیرنویس سریال He-man and The Masters of The Universe - Season 1 (1983)

نام فارسی سریال : هیمن و اربابان جهان - فصل 1 (1983)

7.5
  • ژانر :   اکشن ماجراجویی انیمیشن
  • کارگردان :   Mattel Inc.
  • سال انتشار :   1983
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   John Erwin-  Linda Gary-  Alan Oppenheimer

خلاصه فارسی

He-Man و Masters of the Universe Season 1 برای اولین بار در 30 سپتامبر 1983 پخش شد که با یک دنباله دار تبدیل به شر و کار برای اسکلتی می شود.


خلاصه انگلیسی

He-Man and the Masters of the Univers Season 1 first aired on September 30, 1983 that opens with a comet turning evil and working for Skeletor.


این سریال با نام تجاری He-man and The Masters of The Universe - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Mattel,Inc. و بازیگرانی چون John Erwin,Linda Gary,Alan Oppenheimer در ژانر اکشن,ماجراجویی,انیمیشن در سال 1983 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Naomi - Season 1

4.9   - IMDB

سفر یک دختر نوجوان را از شهر کوچک شمال غربی او به ارتفاعات چندجهانی دنبال کنید. هنگامی که یک رویداد فراطبیعی شهر زادگاهش را به شدت تکان می دهد، نائومی شروع به کشف منشأ آن می کند و آنچه کشف می کند هر آنچه را که در مورد قهرمانانمان باور داریم به چالش می کشد.

زیر‌نویس فارسی سریال Peacemaker - Season 1

8.3   - IMDB

ادامه داستان Peacemaker - مردی متقاعد کننده و مغرور که به صلح به هر قیمتی معتقد است، مهم نیست که چند نفر را برای بدست آوردن آن باید بکشد - پس از وقایع "جوخه انتحار".

زیر‌نویس فارسی سریال The Amazing Race - Season 33

مسابقه شگفت انگیز سی و سومین سفر تاریخی خود را در سراسر جهان زمانی آغاز می کند که 11 تیم جدید از خانه های خود بلند شده و به اولین مقصد خود، لندن، انگلستان سفر می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Trigger Point - Season 1

6.4   - IMDB

این تریلر شش قسمتی یک جوخه خنثی سازی بمب به نام اکسپو را دنبال می کند که افسران لندن معاصر را در حال به خطر انداختن جان خود در مواجهه با خطر می بیند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Legend of Vox Machina - Season 1

8.4   - IMDB

آنها غوغا هستند، آنها ژولیده هستند، آنها نامناسبی هستند که به مزدوری تبدیل شده اند. Vox Machina بیشتر از اینکه واقعاً از قلمرو محافظت کند، به پول آسان و آلاینده ارزان علاقه دارد. اما هنگامی که پادشاهی توسط شیطان تهدید می شود، این خدمه پر سر و صدا متوجه می شوند که آنها تنها کسانی هستند که قادر به بازگرداندن عدالت هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال All of Us Are Dead - Season 1

7.5   - IMDB

یک دبیرستان برای شیوع ویروس زامبی تبدیل به زمین صفر می شود. دانش آموزانی که به دام افتاده اند باید راه خود را بجنگند - یا تبدیل به یکی از مبتلایان هار شوند.