زیرنویس سریال Grimm - Season 4 (2014)

نام فارسی سریال : گریم - فصل 4 (2014)

7.8

خلاصه فارسی

در گریم - فصل 4، داستان های برادران گریم دیگر افسانه نیستند. در این فیلم بازرس نیک بورکهارت از نوادگان آنهاست. موارد عجیب و غریب اتفاق افتاد و او را مجبور به تحقیق و کشف قدرت های مافوق بشری کرد که هنوز در اطراف او وجود دارد. از آن زمان، زندگی او به یک نقطه عطف جدید تبدیل می شود، یک چرخش خطرناک و غیرمنتظره!


خلاصه انگلیسی

In Grimm - Season 4, the stories of the Grimm brothers are not the fairy tale anymore. In this film, an inspector Nick Burkhardt is their descendant. The bizarre cases took place, forcing him to investigate and discover the superhuman powers that still exist around him. Since then, his life turns into a new turning point, a dangerous and unexpected turn!


این سریال با نام تجاری Grimm - Season 4 محصول کشور United States است.به کارگردانی Stephen Carpenter,David Greenwalt,Jim Kouf و بازیگرانی چون Silas Weir Mitchell,David Giuntoli,Russell Hornsby در ژانر ماجراجویی,فانتزی,علمی تخیلی,دلهره آور در سال 2014 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Insomnia - Season 1

6   - IMDB

اما با بی خوابی دست و پنجه نرم می کند که زندگی رویایی او را تهدید می کند و بازتاب گذشته مادرش است. همانطور که زندگی او شروع به باز شدن می کند، اما مجبور می شود با گذشته دردناک خود روبرو شود تا حقایقی را کشف کند که می تواند از یک تراژدی قریب الوقوع جلوگیری کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Constellation - Season 1

6.8   - IMDB

هنگامی که یک تصادف مرگبار در ایستگاه فضایی بینالمللی رخ میدهد، یک فضانورد تنها سفر قهرمانانه به زمین را انجام میدهد، تنها برای کشف بخشهای کلیدی زندگی او - از جمله دختر جوانش - تغییر کرده است.

زیر‌نویس فارسی سریال Mayfair Witches - Season 1

6.2   - IMDB

یک جراح مغز و اعصاب جوان شهودی متوجه می شود که او وارث بعید خانواده ای از جادوگران است. همانطور که او با قدرت های تازه کشف شده اش دست و پنجه نرم می کند، باید با حضور شومی که خانواده اش را برای نسل ها آزار و اذیت کرده است، مبارزه کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Lockwood & Co - Season 1

7.4   - IMDB

در دنیایی که توسط ارواح گرفتار شده است، سه نوجوان به عنوان محققین ماوراء الطبیعه گرد هم می آیند و برای کشف یک توطئه شیطانی به خطر می اندازند.

زیر‌نویس فارسی سریال Extraordinary - Season 1

7.7   - IMDB

در دنیایی که همه در تولد 18 سالگی قدرت پیدا میکنند، جن این کار را نکرد. او 25 ساله می شود و هنوز منتظر است تا مال خود را بگیرد. جن در دنیایی بزرگ و گیج کننده و مسلح به چیزی جز کمی امید و ناامیدی زیاد، سفر خود را برای یافتن ابرقدرت خود آغاز می کند. اما با انجام این کار، او ممکن است لذت خوب بودن را دریابد.

زیر‌نویس فارسی سریال Liaison - Season 1

6.5   - IMDB

دو مامور - و عاشقان سابق - باید برای مبارزه با حملات سایبری بینالمللی که بریتانیا را تهدید میکنند، همکاری کنند و در عین حال با اسرار پنهان رابطه مخرب خود نیز مقابله کنند.