زیرنویس سریال Green Planet - Season 1 (2022)

نام فارسی سریال : سیاره سبز - فصل 1 (2022)

  • ژانر :  
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   -

خلاصه فارسی

این مجموعه مستند درباره گیاهان، اولین تصویر غوطهورانه از یک دنیای نادیده، به هم پیوسته، پر از رفتارهای جدید و قابل توجه، داستانهای احساسی و قهرمانان شگفتانگیز در دنیای گیاهان است. سیاره زمین از دیدگاه گیاهان.


خلاصه انگلیسی

This documentary series about plants is the first immersive portrayal of an unseen, inter-connected world, full of remarkable new behaviour, emotional stories and surprising heroes in the plant world. Planet Earth from the perspective of plants.


این سریال با نام تجاری Green Planet - Season 1 محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون - در ژانر در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Chloe - Season 1

6.6   - IMDB

بکی فکر می کند کلویی زندگی عالی دارد. سالها پس از اینکه کلویی در نوجوانی او را رها کرد، بکی همچنان با وسواس زندگی کلویی را از طریق رسانههای اجتماعی بینقص خود تماشا میکند. اما زمانی که کلویی به طور ناگهانی می میرد، بکی نیاز دارد تا دریابد که چگونه و چرا او را وادار می کند تا هویت جدیدی به دست آورد و در زندگی غبطه انگیز نزدیکترین دوستان کلویی نفوذ کند. کلویی که بود؟ چه اتفاقی برای او افتاد؟ و چرا بکی فکر می کند که کلویی قبل از مرگش سعی می کرد برای او پیامی بفرستد؟ بکی از طریق «ساشا» خود تبدیل به یک قهرمان قدرتمند و متجاوز میشود که در شبکهای خطرناک از دروغها گرفتار میشود، که فقط برخی از آنها متعلق به خودش است.