زیرنویس سریال Gen V - Season 1 (2023)

نام فارسی سریال : ژنرال V - فصل 1 (2023)

7.7
  • ژانر :   اکشن ماجراجویی کمدی
  • کارگردان :   Evan Goldberg Eric Kripke
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Jaz Sinclair-  Lizze Broadway-  Chance Perdomo

خلاصه فارسی

در تنها کالج ابرقهرمانان آمریکا، دانشآموزان با استعداد مرزهای اخلاقی خود را مورد آزمایش قرار میدهند و برای کسب رتبه برتر دانشگاه رقابت میکنند و فرصتی برای پیوستن به The Seven، تیم ابرقهرمانی نخبه Vought International. وقتی اسرار تاریک مدرسه آشکار می شود، آنها باید تصمیم بگیرند که می خواهند چه نوع قهرمانانی شوند.


خلاصه انگلیسی

At America’s only college for superheroes, gifted students put their moral boundaries to the test, competing for the university’s top ranking, and a chance to join The Seven, Vought International’s elite superhero team. When the school’s dark secrets come to light, they must decide what kind of heroes they want to become.


این سریال با نام تجاری Gen V - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Evan Goldberg,Eric Kripke و بازیگرانی چون Jaz Sinclair,Lizze Broadway,Chance Perdomo در ژانر اکشن,ماجراجویی,کمدی در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Echo - Season 1

6   - IMDB

مایا لوپز باید با گذشته‌اش روبرو شود، دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و اگر امیدی به پیشرفت داشته باشد، معنای خانواده و جامعه را بپذیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Brothers Sun - Season 1

7.6   - IMDB

چارلز سان، یک گانگستر تایپه ای که به عنوان یک قاتل بی رحم وارد زندگی او شده است، پس از تیراندازی پدرش توسط یک قاتل مرموز، باید برای محافظت از مادر و برادر کوچکترش به لس آنجلس برود.

زیر‌نویس فارسی سریال Avatar: The Last Airbender - Season 1

9.3   - IMDB

در دنیای جنگ زده از قدرت های عنصری، پسر جوانی دوباره بیدار می شود تا یک تلاش عرفانی خطرناک را انجام دهد تا سرنوشت خود را به عنوان آواتار محقق کند و صلح را به جهان بیاورد.

زیر‌نویس فارسی سریال G'wed - Season 1

6.8   - IMDB

کمدی درباره نوجوانان لیورپودلیایی طبقه کارگر، پرداختن به مسائل بزرگی مانند غم و اندوه، تنوع و اختلاف طبقاتی.

زیر‌نویس فارسی سریال Hazbin Hotel - Season 1

7.8   - IMDB

در تلاش برای یافتن جایگزینی غیر خشونت آمیز برای کاهش جمعیت بیش از حد جهنم، دختر لوسیفر یک هتل توانبخشی باز می کند که به گروهی از شیاطین نامناسب فرصت رستگاری می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Mr & Mrs Smith - Season 1

7   - IMDB

دو غریبه در یک آژانس جاسوسی کار می کنند که به آنها زندگی جاسوسی، ثروت و سفر می دهد. شکار: هویت های جدید در یک ازدواج ترتیب داده شده.