زیرنویس سریال Fraggle Rock - Season 1 (2022)

نام فارسی سریال : Fraggle Rock - فصل 1 (2022)

7.9
  • ژانر :   خانوادگی
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Ali Eisner-  Anna Cummer-  Ingrid Hansen

خلاصه فارسی

به Gobo، Red، Wembley، Mokey، Boober و دوستان جدید Fraggle در ماجراجویی های خنده دار و حماسی درباره جادویی که هنگام جشن گرفتن و مراقبت از دنیای به هم پیوسته خود رخ می دهد، بپیوندید.


خلاصه انگلیسی

Join Gobo, Red, Wembley, Mokey, Boober, and new Fraggle friends on hilarious, epic adventures about the magic that happens when we celebrate and care for our interconnected world


این سریال با نام تجاری Fraggle Rock - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون Ali Eisner,Anna Cummer,Ingrid Hansen در ژانر خانوادگی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Fresh Off The Boat - Season 1

7.8   - IMDB

Fresh Off The Boat (فصل 1) فیلمی در مورد خانواده تایوانی است که از واشنگتن دی سی به اورلاندو نقل مکان می کنند تا اعتقاد به زندگی جدید در این "سرزمین موعود" را در اینجا بیان کنند. آنها در نیمه آخر دهه 90 یک رستوران باربیکیو افتتاح کردند. در حالی که مادر با جریان فرهنگ آمریکایی دست و پنجه نرم می کرد، پدر با "رویای آمریکایی" خود هیجان زده بود. 3 پسر آنها، ادی و دو برادرش در تلاشند تا با دوستان جدیدی در مدرسه ارتباط برقرار کنند. فیلم از نیمی از خنده و نیمی از گریه پر شده است. این منظره ای از آسیایی ها در آمریکا است.

زیر‌نویس فارسی سریال Undateable - Season 1

7.2   - IMDB

Undateable (فصل 1) حول محور دنی برتون یک مجرد 30 ساله بامزه می چرخد. هنگامی که بیشتر دوستانش ازدواج کردند، تصمیم گرفت برای یافتن نیمه دیگر خود سفری را آغاز کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Anne of Green Gables (1985)

8.5   - IMDB

Anne of Green Gables یک فیلم مینی سریال تلویزیونی کانادایی در ژانر درام بر اساس رمانی به همین نام است که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد. داستان درباره دختری یتیم است که به اشتباه نزد برادر و خواهری مسن فرستاده شده و با روحیه آتشین و تخیل خود خانه و جامعه جدید خود را مجذوب خود می کند.