زیرنویس سریال Foundation - Season 2 (2023)

نام فارسی سریال : پایه - فصل 2 (2023)

7.6
  • ژانر :   درام علمی تخیلی
  • کارگردان :   David S Goyer
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   Ireland United States
  • بازیگران :   Lou Llobell-  Jared Harris-  Lee Pace

خلاصه فارسی

بیش از یک قرن پس از پایان فصل اول، تنش در سراسر کهکشان در فصل دو افزایش می یابد. همانطور که کلئون ها از هم باز می شوند، یک ملکه انتقام جو نقشه می کشد تا امپراتوری را از درون نابود کند. هاری، گال و سالوور مستعمره ای از ذهنی ها با توانایی های روانی را کشف می کنند که تهدیدی برای تغییر خود تاریخ روانی است. این بنیاد وارد مرحله مذهبی خود شده است و کلیسای سلدون را در سرتاسر محدوده بیرونی تبلیغ می کند و بحران دوم را تحریک می کند: جنگ با امپراتوری.


خلاصه انگلیسی

More than a century after the season one finale, tension mounts throughout the galaxy in season two. As the Cleons unravel, a vengeful queen plots to destroy Empire from within. Hari, Gaal and Salvor discover a colony of Mentalics with psionic abilities that threaten to alter psychohistory itself. The Foundation has entered its religious phase, promulgating the Church of Seldon throughout the Outer Reach and inciting the Second Crisis: war with Empire.


این سریال با نام تجاری Foundation - Season 2 محصول کشور Ireland,United States است.به کارگردانی David S Goyer و بازیگرانی چون Lou Llobell,Jared Harris,Lee Pace در ژانر درام,علمی تخیلی در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Boy Swallows Universe - Season 1

7.9   - IMDB

در دهه 1980، بریزبن، پسری نابالغ و برادر گنگش انتخابی، پس از اینکه خانواده‌شان توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از هم می‌پاشد، وارد یک اودیسه حومه‌ای از عشق، رستگاری و انتقام می‌شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Call the Midwife - Season 13

8.6   - IMDB

داستان زندگی گروهی از ماماها که در اواخر دهه 1950 تا اواخر دهه 1960 در شرق لندن زندگی می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Fool Me Once - Season 1

6.8   - IMDB

مادر بیوه مایا از تصویر شوهر فقیدش که در دوربین پرستار بچه نوپایش گرفته شده است، ناراحت می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Expats - Season 1

6.2   - IMDB

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه‌ای گروهی فشرده از مهاجران مقیم هنگ کنگ.

زیر‌نویس فارسی سریال Criminal Record - Season 1

7.1   - IMDB

دو کارآگاه باهوش را دنبال می‌کند که بر سر یک محکومیت تاریخی به قتل و تلاش برای یافتن زمینه‌های مشترک در بریتانیای قطبی شده، درگیر می‌شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Monsieur Spade - Season 1

6.9   - IMDB

سال 1963 است و کارآگاه افسانهای سام اسپید از دوران بازنشستگی خود در جنوب فرانسه لذت میبرد. برخلاف روزهایی که او به عنوان یک چشم خصوصی در سانفرانسیسکو فعالیت می کرد، زندگی اسپید در بوزولز آرام و آرام است. اما شایعه بازگشت رقیب قدیمی او همه چیز را تغییر خواهد داد.