زیرنویس سریال Finding Your Roots with Henry Louis Gates, Jr. - Season 8 (2022)

نام فارسی سریال : پیدا کردن ریشه های خود با هنری لوئیس گیتس جونیور - فصل 8 (2022)

8.7
  • ژانر :   مستند زندگینامه داستانی
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Henry Louis Gates Jr.-  CeCe Moore-  Ty Burrell

خلاصه فارسی

هنری لوئیس گیتس جونیور به ربکا هال و لی دنیلز کمک می کند تا از طریق کارآگاهی DNA معمای خانواده را حل کنند و تاریخ و هویت خودشان را روشن کنند.


خلاصه انگلیسی

Henry Louis Gates Jr. helps Rebecca Hall and Lee Daniels solve family mysteries through DNA detective work, illuminating both history and their own identities.


این سریال با نام تجاری Finding Your Roots with Henry Louis Gates, Jr. - Season 8 محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون Henry Louis Gates Jr.,CeCe Moore,Ty Burrell در ژانر مستند,زندگینامه,داستانی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Six Nations: Full Contact - Season 1

7.4   - IMDB

دور به دور، مسابقه به مسابقه، بهترین تیمهای راگبی اروپا برای به دست آوردن جام در مسابقات قهرمانی شش ملت گینس در سال 2023 مبارزه میکنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Super League: The War for Football - Season 1

7   - IMDB

گذشته، حال و آینده فوتبال اروپا زمانی که برنامههایی برای لیگ جداییآمیز ظاهر میشود با هم برخورد میکنند و قدرتمندترین رهبران بازی را مجبور میکنند از سنتهای این ورزش دفاع کنند یا آنها را تغییر دهند.

زیر‌نویس فارسی سریال Great Expectations - Season 1

7.5   - IMDB

داستان به بلوغ رسیدن پیپ، یتیمی که در آرزوی چیزهای بزرگتری در زندگی است، تا اینکه یک پیچ سرنوشت و دسیسه های شیطانی خانم هاویشام مرموز و عجیب و غریب دنیایی تاریک از احتمالات را به او نشان می دهد. با توجه به انتظارات بزرگی که از او وجود دارد، پیپ باید هزینه واقعی این دنیای جدید را تعیین کند و اینکه آیا واقعاً او را به مردی تبدیل می کند که می خواهد باشد یا خیر.

زیر‌نویس فارسی سریال A Small Light - Season 1

8.4   - IMDB

میپ گیس بیست و چند ساله وقتی که رئیسش اتو فرانک نزد او آمد و از او خواست که خانواده اش را در طول جنگ جهانی دوم از نازی ها پنهان کند، تردید نکرد. برای دو سال بعد، میپ، همسرش جان، و سایر کمککنندگان، مراقب هشت روحی بودند که در انکس مخفی پنهان شده بودند. و این میپ بود که خاطرات آن را پیدا کرد و آن را ایمن نگه داشت تا اتو، تنها کسی که از هشت نفر زنده ماند، بعداً بتواند آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین گزارش های هولوکاست با جهان به اشتراک بگذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Secrets of Hillsong - Season 1

6.7   - IMDB

با گزارشها و تحلیلهای تازه از روزنامهنگاران، مورخان و سیاستگذاران، از سرفصلهای هیجانانگیز و پشت طناب مخملی فراتر بروید و الگوی طولانی کلیسا را ​​برای سرپوش گذاشتن بر رفتار نادرست برای محافظت از خود بررسی کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال White House Plumbers - Season 1

6.8   - IMDB

داستان واقعی این است که چگونه خرابکاران سیاسی خود نیکسون و مغز متفکران واترگیت به طور تصادفی ریاست جمهوری را که مشتاقانه در تلاش برای محافظت از آن بودند سرنگون کردند.