زیرنویس سریال Family Guy - Season 12 (2013)

نام فارسی سریال : مرد خانواده - فصل 12 (2013)

8.2
  • ژانر :   ماجراجویی انیمیشن کمدی
  • کارگردان :   David Zuckerman Seth MacFarlane
  • سال انتشار :   2013
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Alex Borstein-  Seth MacFarlane-  Seth Green

خلاصه فارسی

Family Guy یک بار در سال 2000 و در سال 2002 کنسل شد، اما به دلیل تعداد فروش دی وی دی و افزایش تعداد بازدید در Cartoon Networks Adult Swim باعث شد فاکس به نمایش آن در سال 2005 ادامه دهد. این تنها نمایشی است که با تعداد دی وی دی های فروخته شده ذخیره شده است. .


خلاصه انگلیسی

Family Guy was once canceled in 2000 and in 2002, but thanked to the number of DVD sales and rising number of view on Cartoon Networks Adult Swim made Fox continue showing it in 2005. This is the only drama saved by the number of DVDs sold out.


این سریال با نام تجاری Family Guy - Season 12 محصول کشور United States است.به کارگردانی David Zuckerman,Seth MacFarlane و بازیگرانی چون Alex Borstein,Seth MacFarlane,Seth Green در ژانر ماجراجویی,انیمیشن,کمدی در سال 2013 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Echo - Season 1

6   - IMDB

مایا لوپز باید با گذشته‌اش روبرو شود، دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و اگر امیدی به پیشرفت داشته باشد، معنای خانواده و جامعه را بپذیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Avatar: The Last Airbender - Season 1

9.3   - IMDB

در دنیای جنگ زده از قدرت های عنصری، پسر جوانی دوباره بیدار می شود تا یک تلاش عرفانی خطرناک را انجام دهد تا سرنوشت خود را به عنوان آواتار محقق کند و صلح را به جهان بیاورد.

زیر‌نویس فارسی سریال G'wed - Season 1

6.8   - IMDB

کمدی درباره نوجوانان لیورپودلیایی طبقه کارگر، پرداختن به مسائل بزرگی مانند غم و اندوه، تنوع و اختلاف طبقاتی.

زیر‌نویس فارسی سریال Hazbin Hotel - Season 1

7.8   - IMDB

در تلاش برای یافتن جایگزینی غیر خشونت آمیز برای کاهش جمعیت بیش از حد جهنم، دختر لوسیفر یک هتل توانبخشی باز می کند که به گروهی از شیاطین نامناسب فرصت رستگاری می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Grimsburg - Season 1

6   - IMDB

ماروین فلوت، که ممکن است بزرگترین کارآگاه تاریخ باشد، یک راز دارد که هنوز نمی تواند آن را کشف کند: خانواده اش. او از هر راهی پیروی می کند تا خودش را با همسر سابقش که هرگز از عشق ورزیدنش دست برنداشت، بازخرید کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Gentlemen - Season 1

8.1   - IMDB

زمانی که ادی اشرافی ملک خانوادگی را به ارث می برد، متوجه می شود که خانه امپراطوری عظیم علف های هرز است و صاحبان آن به جایی نمی روند.