زیرنویس سریال Constantine - Season 1 (2014)

نام فارسی سریال : کنستانتین - فصل 1 (2014)


خلاصه فارسی

در کنستانتین - فصل 1، مردی با ایمان خود مبارزه میکند، که توسط گناهان گذشته تسخیر شده و میخواهد پس از مرگ به بهشت ​​برود اما به طور تصادفی در نقش میانی محافظت از بشریت در برابر نیروهای جمعآوری تاریکی گیر کرده است.


خلاصه انگلیسی

In Constantine - Season 1, a man is struggling with his faith, haunted by the sins of the past with the desire to go to heaven after death but accidentally stuck in the middle role of protecting humanity from the gathering forces of darkness.


این سریال با نام تجاری Constantine - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Daniel Cerone,David S Goyer و بازیگرانی چون Matt Ryan,Harold Perrineau,Charles Halford در ژانر ماجراجویی,فانتزی,جنایت,رمز و راز در سال 2014 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Echo - Season 1

6   - IMDB

مایا لوپز باید با گذشته‌اش روبرو شود، دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و اگر امیدی به پیشرفت داشته باشد، معنای خانواده و جامعه را بپذیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Avatar: The Last Airbender - Season 1

9.3   - IMDB

در دنیای جنگ زده از قدرت های عنصری، پسر جوانی دوباره بیدار می شود تا یک تلاش عرفانی خطرناک را انجام دهد تا سرنوشت خود را به عنوان آواتار محقق کند و صلح را به جهان بیاورد.

زیر‌نویس فارسی سریال Tracker - Season 1

7   - IMDB

کولتر شاو با RV قدیمی خود به کشور سفر می کند و به پلیس و شهروندان خصوصی کمک می کند تا جنایات را حل کنند و افراد گمشده را پیدا کنند - تا اینکه آخرین پرونده او همه چیز را تغییر می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Population: 11 - Season 1

6.6   - IMDB

با الهام از رویدادهای واقعی، جمعیت 11 درباره مردی است که از یک شهر کوچک دورافتاده با تنها 12 ساکن گم می شود و پسر غریبه اش که از ایالات متحده می رود تا او را پیدا کند. هنگامی که اندی پرودن، عابر بانک در حومه شهر از اوهایو ایالات متحده آمریکا، برای دیدن پدر گمشده خود به شهر کوچک بیرونی می رود، متوجه می شود که هوگو ناپدید شده است. در جستجوی او برای یافتن او، یکی دیگر از کاسی های خارجی به کمک اندی می آید و آنها خود را در معرض خطر فزاینده ای می یابند که در رازهای این شهر کوچک دورافتاده می کاوشند، جایی که همه مظنون هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Apples Never Fall - Season 1

6.7   - IMDB

خانواده دلانی خوشحال به نظر می رسد اما جوی ناپدید می شود و شوهر و چهار فرزند بزرگسالش را مجبور می کند تا تاریخچه خانواده خود را دوباره ارزیابی کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Death and Other Details - Season 1

6.7   - IMDB

کارآگاه روفوس کوتسورث و شاگردش، ایموجین، در یک کشتی اقیانوس پیمای مدیترانه ای که در آن همه چیزی را پنهان می کنند، به جستجوی حقیقت می پردازند.