زیرنویس سریال Constantine - Season 1 (2014)

نام فارسی سریال : کنستانتین - فصل 1 (2014)

  • ژانر :   ماجراجویی فانتزی رمز و راز
  • کارگردان :   Daniel Cerone David S Goyer
  • سال انتشار :   2014
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Matt Ryan-  Harold Perrineau-  Charles Halford

خلاصه فارسی

در کنستانتین - فصل 1، مردی با ایمان خود مبارزه میکند، که توسط گناهان گذشته تسخیر شده و میخواهد پس از مرگ به بهشت ​​برود اما به طور تصادفی در نقش میانی محافظت از بشریت در برابر نیروهای جمعآوری تاریکی گیر کرده است.


خلاصه انگلیسی

In Constantine - Season 1, a man is struggling with his faith, haunted by the sins of the past with the desire to go to heaven after death but accidentally stuck in the middle role of protecting humanity from the gathering forces of darkness.


این سریال با نام تجاری Constantine - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Daniel Cerone,David S Goyer و بازیگرانی چون Matt Ryan,Harold Perrineau,Charles Halford در ژانر ماجراجویی,فانتزی,,رمز و راز در سال 2014 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Population: 11 - Season 1

6.6   - IMDB

با الهام از رویدادهای واقعی، جمعیت 11 درباره مردی است که از یک شهر کوچک دورافتاده با تنها 12 ساکن گم می شود و پسر غریبه اش که از ایالات متحده می رود تا او را پیدا کند. هنگامی که اندی پرودن، عابر بانک در حومه شهر از اوهایو ایالات متحده آمریکا، برای دیدن پدر گمشده خود به شهر کوچک بیرونی می رود، متوجه می شود که هوگو ناپدید شده است. در جستجوی او برای یافتن او، یکی دیگر از کاسی های خارجی به کمک اندی می آید و آنها خود را در معرض خطر فزاینده ای می یابند که در رازهای این شهر کوچک دورافتاده می کاوشند، جایی که همه مظنون هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Black Snow - Season 1

در سال 1995، ایزابل بیکر هفده ساله به قتل رسید. این جنایت شهر کوچک اشفورد را شوکه کرد و جامعه جزیره ایزابل در دریای جنوبی استرالیا را ویران کرد. پرونده هرگز حل نشد، قاتل هرگز پیدا نشد. در سال 2020، باز شدن یک کپسول زمان رازی را کشف می کند که کارآگاه پرونده سرد جیمز کورمک (فیمل) را در ردیابی قاتل قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Shanty Town - Season 1

5   - IMDB

گروهی از اطهار می کوشند از چنگ یک پادشاه بدنام فرار کنند - اما فساد سیاسی و پیوندهای خونی آزادی را به یک هدف تقریباً غیرممکن تبدیل می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Poker Face - Season 1

8   - IMDB

این سریال معمایی هفته، چارلی کیل را دنبال میکند که توانایی فوقالعادهای در تشخیص اینکه کسی دروغ میگوید دارد. او با Plymouth Barracuda خود به جاده میرود و در هر توقف با گروه جدیدی از شخصیتها و جنایات عجیب روبرو میشود که نمیتواند حل کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Mayfair Witches - Season 1

6.2   - IMDB

یک جراح مغز و اعصاب جوان شهودی متوجه می شود که او وارث بعید خانواده ای از جادوگران است. همانطور که او با قدرت های تازه کشف شده اش دست و پنجه نرم می کند، باید با حضور شومی که خانواده اش را برای نسل ها آزار و اذیت کرده است، مبارزه کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Chemistry of Death - Season 1

6.6   - IMDB

وقتی اجساد در حومههای آرام انگلیسی که او اخیراً به خانه بازگشته است، شروع میشود، یک انسانشناس پزشکی قانونی به پلیس محلی در مسابقه با زمان کمک میکند.