زیرنویس سریال Chucky - Season 3 (2023)

نام فارسی سریال : چاکی - فصل 3 (2023)

7.3
  • ژانر :   کمدی وحشت دلهره آور
  • کارگردان :   David Kirschner Don Mancini
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Zackary Arthur-  Bjorgvin Arnarson-  Alyvia Alyn Lind

خلاصه فارسی

در عطش بی پایان چاکی برای قدرت، فصل 3 اکنون چاکی را می بیند که با قدرتمندترین خانواده جهان - اولین خانواده آمریکا، در داخل دیوارهای بدنام کاخ سفید، همراه شده است. چاکی چطور به اینجا رسید؟ به نام خدا چه می خواهد؟ و چگونه جیک، دوون و لکسی میتوانند به چاکی در امنترین خانه جهان برسند، در حالی که فشارهای روابط عاشقانه را متعادل میکنند و بزرگ میشوند؟ در همین حال، تیفانی با یک بحران روبهرو میشود که پلیس به خاطر جنایات جنیفر تیلی در فصل گذشته به او نزدیک میشود.


خلاصه انگلیسی

In Chucky’s unending thirst for power, Season 3 now sees Chucky ensconced with the most powerful family in the world — America’s First Family, inside the infamous walls of the White House. How did Chucky wind up here? What in God’s name does he want? And how can Jake, Devon, and Lexy possibly get to Chucky inside the world’s most secure house, all while balancing the pressures of romantic relationships and growing up? Meanwhile, Tiffany faces a looming crisis of her own as the police close in on her for ‘Jennifer Tilly’s’ murderous rampage last season.


این سریال با نام تجاری Chucky - Season 3 محصول کشور United States است.به کارگردانی David Kirschner,Don Mancini و بازیگرانی چون Zackary Arthur,Bjorgvin Arnarson,Alyvia Alyn Lind در ژانر کمدی,وحشت,دلهره آور در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Insomnia - Season 1

6   - IMDB

اما با بی خوابی دست و پنجه نرم می کند که زندگی رویایی او را تهدید می کند و بازتاب گذشته مادرش است. همانطور که زندگی او شروع به باز شدن می کند، اما مجبور می شود با گذشته دردناک خود روبرو شود تا حقایقی را کشف کند که می تواند از یک تراژدی قریب الوقوع جلوگیری کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Constellation - Season 1

6.8   - IMDB

هنگامی که یک تصادف مرگبار در ایستگاه فضایی بینالمللی رخ میدهد، یک فضانورد تنها سفر قهرمانانه به زمین را انجام میدهد، تنها برای کشف بخشهای کلیدی زندگی او - از جمله دختر جوانش - تغییر کرده است.

زیر‌نویس فارسی سریال Elsbeth - Season 1

7.7   - IMDB

الزبث پس از ترک حرفه حقوقی خود برای یک نقش تحقیقاتی جدید، خود را در حال شوخی با کاپیتان پلیس نیویورک سی دبلیو واگنر به عنوان ناظر خارجی برای وزارت دادگستری ایالات متحده در پی یافته های سوء رفتار می بیند. افسر کایا بلانکه در کنار الزبث کار می کند که دستوراتی از واگنر برای به حاشیه راندن تأثیر وکیل بر عملیات پلیس دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Romantic Getaway - Season 1

یک زوج متاهل معمولی که تلاش می کنند مجرم باشند. همه به خاطر یک آرزوی خود برای داشتن خانواده. از آنجایی که آنها با مبارزه بسیار آشنا برای بسیاری از زوجها - تلاش برای باردار شدن - روبرو میشوند، این زوج فرآیند IVF را آغاز میکنند، اما چرخش و چرخش وجوه 50 هزار پوندی دزدیده شده (به شکل بیتکوین) به این معنی است که زندگی روزمره آنها چیزی جز معمولی

زیر‌نویس فارسی سریال Freeridge - Season 1

چهار دوست نوجوان پس از اینکه به نظر می رسد یک جعبه قدیمی عجیب و غریب بدبختی - و بیشتر - را به زندگی آنها وارد می کند، برای برگرداندن یک نفرین کار می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال That '90s Show - Season 1

7   - IMDB

دونا و اریک چهارم ژوئیه را در خانه والدینش در پوینت پلیس می گذرانند، جایی که دخترشان لیا تأثیری بر دیگر نوجوانان شهر می گذارد.