زیرنویس سریال Black-ish - Season 8 (2022)

نام فارسی سریال : Black-ish - فصل 8 (2022)

7.3
  • ژانر :   کمدی
  • کارگردان :   Kenya Barris
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Anthony Anderson-  Tracee Ellis Ross-  Marcus Scribner

خلاصه فارسی

Bow Dre را متقاعد می کند تا در یک رویداد جمع آوری کمک مالی برای When We All Vote شرکت کند به این امید که چند زوج جدید دوستانی پیدا کند (و نقش خود را در افزایش مشارکت در هر انتخابات ایفا کند)، اما Dre متقاعد شده است که چیزی جز شوهران بداخلاق وجود نخواهد داشت. دوست شدن. زمانی که مهمان ویژه این شب کسی جز میشل اوباما نیست، انتظارات آنها بسیار فراتر می رود. در کمال تعجب، بانوی اول سابق دعوتی را برای شام در خانه آنها پذیرفت. اما در غروب غذای ویژه، بقیه جانسون ها می خواهند این مناسبت را خراب کنند.


خلاصه انگلیسی

Bow convinces Dre to attend a fundraising event for When We All Vote in hopes to make some new couple friends (and to do their part in increasing participation in each and every election), but Dre is convinced there will be nothing but dud husbands there to befriend. Their expectations are far exceeded when the special guest for the evening is none other than Michelle Obama. To their surprise, the former first lady accepts an invitation for dinner at their house. But on the evening of the special meal, the rest of the Johnsons want to crash the occasion.


این سریال با نام تجاری Black-ish - Season 8 محصول کشور United States است.به کارگردانی Kenya Barris و بازیگرانی چون Anthony Anderson,Tracee Ellis Ross,Marcus Scribner در ژانر کمدی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Elsbeth - Season 1

7.7   - IMDB

الزبث پس از ترک حرفه حقوقی خود برای یک نقش تحقیقاتی جدید، خود را در حال شوخی با کاپیتان پلیس نیویورک سی دبلیو واگنر به عنوان ناظر خارجی برای وزارت دادگستری ایالات متحده در پی یافته های سوء رفتار می بیند. افسر کایا بلانکه در کنار الزبث کار می کند که دستوراتی از واگنر برای به حاشیه راندن تأثیر وکیل بر عملیات پلیس دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Romantic Getaway - Season 1

یک زوج متاهل معمولی که تلاش می کنند مجرم باشند. همه به خاطر یک آرزوی خود برای داشتن خانواده. از آنجایی که آنها با مبارزه بسیار آشنا برای بسیاری از زوجها - تلاش برای باردار شدن - روبرو میشوند، این زوج فرآیند IVF را آغاز میکنند، اما چرخش و چرخش وجوه 50 هزار پوندی دزدیده شده (به شکل بیتکوین) به این معنی است که زندگی روزمره آنها چیزی جز معمولی

زیر‌نویس فارسی سریال Freeridge - Season 1

چهار دوست نوجوان پس از اینکه به نظر می رسد یک جعبه قدیمی عجیب و غریب بدبختی - و بیشتر - را به زندگی آنها وارد می کند، برای برگرداندن یک نفرین کار می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال That '90s Show - Season 1

7   - IMDB

دونا و اریک چهارم ژوئیه را در خانه والدینش در پوینت پلیس می گذرانند، جایی که دخترشان لیا تأثیری بر دیگر نوجوانان شهر می گذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Animal Control - Season 1

7   - IMDB

این کمدی تک دوربینی گروهی از کارگران محلی کنترل حیوانات را دنبال می کند که زندگی آنها به دلیل ساده بودن حیوانات پیچیده است، اما انسان ها نه.

زیر‌نویس فارسی سریال The Consultant - Season 1

6.5   - IMDB

پس از یک تراژدی غیرقابل توصیف در CompWare، یک استودیوی بازی مستقر در مرکز شهر لس آنجلس، یک مشاور مرموز، Regus Patoff، وارد شهر می شود و مسئولیت را بر عهده می گیرد.