زیرنویس سریال Black Snow - Season 1 (2023)

نام فارسی سریال : برف سیاه - فصل 1 (2023)

  • ژانر :  
  • کارگردان :   Lucas Taylor
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   Australia
  • بازیگران :   Travis Fimmel-  Brooke Satchwell-  Erik Thomson

خلاصه فارسی

در سال 1995، ایزابل بیکر هفده ساله به قتل رسید. این جنایت شهر کوچک اشفورد را شوکه کرد و جامعه جزیره ایزابل در دریای جنوبی استرالیا را ویران کرد. پرونده هرگز حل نشد، قاتل هرگز پیدا نشد. در سال 2020، باز شدن یک کپسول زمان رازی را کشف می کند که کارآگاه پرونده سرد جیمز کورمک (فیمل) را در ردیابی قاتل قرار می دهد.


خلاصه انگلیسی

In 1995, seventeen-year-old Isabel Baker was murdered. The crime shocked the small town of Ashford and devastated Isabel’s Australian South Sea Islander community. The case was never solved, the killer never found. In 2020, the opening of a time capsule unearths a secret that puts cold-case detective James Cormack (Fimmel) on the trail of the killer.


این سریال با نام تجاری Black Snow - Season 1 محصول کشور Australia است.به کارگردانی Lucas Taylor و بازیگرانی چون Travis Fimmel,Brooke Satchwell,Erik Thomson در ژانر در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Population: 11 - Season 1

6.6   - IMDB

با الهام از رویدادهای واقعی، جمعیت 11 درباره مردی است که از یک شهر کوچک دورافتاده با تنها 12 ساکن گم می شود و پسر غریبه اش که از ایالات متحده می رود تا او را پیدا کند. هنگامی که اندی پرودن، عابر بانک در حومه شهر از اوهایو ایالات متحده آمریکا، برای دیدن پدر گمشده خود به شهر کوچک بیرونی می رود، متوجه می شود که هوگو ناپدید شده است. در جستجوی او برای یافتن او، یکی دیگر از کاسی های خارجی به کمک اندی می آید و آنها خود را در معرض خطر فزاینده ای می یابند که در رازهای این شهر کوچک دورافتاده می کاوشند، جایی که همه مظنون هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Shanty Town - Season 1

5   - IMDB

گروهی از اطهار می کوشند از چنگ یک پادشاه بدنام فرار کنند - اما فساد سیاسی و پیوندهای خونی آزادی را به یک هدف تقریباً غیرممکن تبدیل می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Chemistry of Death - Season 1

6.6   - IMDB

وقتی اجساد در حومههای آرام انگلیسی که او اخیراً به خانه بازگشته است، شروع میشود، یک انسانشناس پزشکی قانونی به پلیس محلی در مسابقه با زمان کمک میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال Wong & Winchester - Season 1

6   - IMDB

ماریسا وونگ، پلیس سابقی که نگاه خصوصی خود را به خود جلب کرده بود، در نهایت مجبور میشود با سارا وینچستر، زن جوان بیتجربهای که تازه از دانشگاه فارغالتحصیل شده، کار کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Will Trent - Season 1

7.7   - IMDB

مامور ویژه، ویل ترنت، در بدو تولد رها شد و مجبور شد دوران بلوغ سختی را در سیستم مراقبتهای تحت پوشش آتلانتا تحمل کند. اکنون که او در موقعیتی قرار دارد که می تواند تفاوت ایجاد کند، مصمم است از دیدگاه منحصر به فرد خود استفاده کند تا مطمئن شود هیچ کس مانند او رها نمی شود. انگیزه و پیشینه شخصی او به او کمک می کند تا بالاترین میزان ترخیص را در GBI داشته باشد. بر اساس سریال پرفروش «ویل ترنت» اثر کارین اسلاتر.

زیر‌نویس فارسی سریال Accused - Season 1

7   - IMDB

در این مجموعه گلچین جنایی، بینندگان متوجه میشوند که چگونه یک فرد عادی در موقعیتی خارقالعاده گرفتار میشود و در نهایت نشان میدهد که چگونه یک پیچ اشتباه به دیگری منجر میشود، تا زمانی که برای برگشتن خیلی دیر شده است. از دیدگاه متهم گفته می شود، هر قسمت در دادگاه در مورد متهم باز می شود بدون اینکه بداند جرم آنها چیست یا اینکه چگونه در دادگاه به پایان رسیده اند.