زیرنویس سریال Black Snow - Season 1 (2023)

نام فارسی سریال : برف سیاه - فصل 1 (2023)

  • ژانر :  
  • کارگردان :   Lucas Taylor
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   Australia
  • بازیگران :   Travis Fimmel-  Brooke Satchwell-  Erik Thomson

خلاصه فارسی

در سال 1995، ایزابل بیکر هفده ساله به قتل رسید. این جنایت شهر کوچک اشفورد را شوکه کرد و جامعه جزیره ایزابل در دریای جنوبی استرالیا را ویران کرد. پرونده هرگز حل نشد، قاتل هرگز پیدا نشد. در سال 2020، باز شدن یک کپسول زمان رازی را کشف می کند که کارآگاه پرونده سرد جیمز کورمک (فیمل) را در ردیابی قاتل قرار می دهد.


خلاصه انگلیسی

In 1995, seventeen-year-old Isabel Baker was murdered. The crime shocked the small town of Ashford and devastated Isabel’s Australian South Sea Islander community. The case was never solved, the killer never found. In 2020, the opening of a time capsule unearths a secret that puts cold-case detective James Cormack (Fimmel) on the trail of the killer.


این سریال با نام تجاری Black Snow - Season 1 محصول کشور Australia است.به کارگردانی Lucas Taylor و بازیگرانی چون Travis Fimmel,Brooke Satchwell,Erik Thomson در ژانر در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Population: 11 - Season 1

6.6   - IMDB

با الهام از رویدادهای واقعی، جمعیت 11 درباره مردی است که از یک شهر کوچک دورافتاده با تنها 12 ساکن گم می شود و پسر غریبه اش که از ایالات متحده می رود تا او را پیدا کند. هنگامی که اندی پرودن، عابر بانک در حومه شهر از اوهایو ایالات متحده آمریکا، برای دیدن پدر گمشده خود به شهر کوچک بیرونی می رود، متوجه می شود که هوگو ناپدید شده است. در جستجوی او برای یافتن او، یکی دیگر از کاسی های خارجی به کمک اندی می آید و آنها خود را در معرض خطر فزاینده ای می یابند که در رازهای این شهر کوچک دورافتاده می کاوشند، جایی که همه مظنون هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Shanty Town - Season 1

5   - IMDB

گروهی از اطهار می کوشند از چنگ یک پادشاه بدنام فرار کنند - اما فساد سیاسی و پیوندهای خونی آزادی را به یک هدف تقریباً غیرممکن تبدیل می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Chemistry of Death - Season 1

6.6   - IMDB

وقتی اجساد در حومههای آرام انگلیسی که او اخیراً به خانه بازگشته است، شروع میشود، یک انسانشناس پزشکی قانونی به پلیس محلی در مسابقه با زمان کمک میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Cleaning Lady - Season 1

7   - IMDB

یک پزشک باهوش برای نجات پسر بیمارش برای درمان پزشکی به ایالات متحده می آید. اما هنگامی که سیستم شکست می خورد و او را به مخفی شدن سوق می دهد، او حاضر نیست مورد ضرب و شتم قرار گیرد و به حاشیه رانده شود. در عوض، او تبدیل به یک خانم نظافتچی برای اوباش می شود و بازی را با قوانین خودش شروع می کند

زیر‌نویس فارسی سریال In from the Cold - Season 1

6.3   - IMDB

یک مادر مجرد آمریکایی که به عنوان یک جاسوس سابق روسی در معرض نمایش قرار می گیرد، باید زندگی خانوادگی و مهارت های منحصر به فرد تغییر شکل را در نبرد با یک دشمن موذی انجام دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Feria: The Darkest Light - Season 1

5.7   - IMDB

دو خواهر باید با یک واقعیت جدید - و عناصر ماوراء طبیعی - روبرو شوند، زمانی که مشخص می شود والدین آنها در یک مراسم مذهبی شرکت کرده اند که به مرگ ختم می شود.