زیرنویس سریال Black Ops - Season 1 (2023)

نام فارسی سریال : عملیات سیاه - فصل 1 (2023)

6.5
  • ژانر :   کمدی دلهره آور
  • کارگردان :   Akemnji Ndifornyen Gbemisola Ikumelo
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Felicity Montagu-  Ariyon Bakare-  Jaz Hutchins

خلاصه فارسی

Dom و Kay به امید پاکسازی جامعه خود به Met Police ملحق می شوند، اما ناخواسته وارد دنیای مبهم نفوذ پوشش عمیق می شوند زیرا بخشی از یک شرکت جنایی قدرتمند می شوند. اما برای دام و کی، این به سرعت بیشتر از دونی براسکو به یک شکست تبدیل میشود…


خلاصه انگلیسی

Dom and Kay join the Met Police in the hope of cleaning up their community, but are unwittingly thrust into the murky world of deep cover infiltration as they become part of a powerful criminal enterprise. But for Dom and Kay it quickly becomes more of a fiasco than Donnie Brasco…


این سریال با نام تجاری Black Ops - Season 1 محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Akemnji Ndifornyen,Gbemisola Ikumelo و بازیگرانی چون Felicity Montagu,Ariyon Bakare,Jaz Hutchins در ژانر کمدی,دلهره آور در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال G'wed - Season 1

6.8   - IMDB

کمدی درباره نوجوانان لیورپودلیایی طبقه کارگر، پرداختن به مسائل بزرگی مانند غم و اندوه، تنوع و اختلاف طبقاتی.

زیر‌نویس فارسی سریال Hazbin Hotel - Season 1

7.8   - IMDB

در تلاش برای یافتن جایگزینی غیر خشونت آمیز برای کاهش جمعیت بیش از حد جهنم، دختر لوسیفر یک هتل توانبخشی باز می کند که به گروهی از شیاطین نامناسب فرصت رستگاری می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Gentlemen - Season 1

8.1   - IMDB

زمانی که ادی اشرافی ملک خانوادگی را به ارث می برد، متوجه می شود که خانه امپراطوری عظیم علف های هرز است و صاحبان آن به جایی نمی روند.

زیر‌نویس فارسی سریال Exposure - Season 1

4.6   - IMDB

عکاس Jacs Gould را دنبال می کند که پس از مرگ بهترین دوستش، به زادگاهش باز می گردد تا رازهای پنهان رابطه آنها و حقیقت پشت تراژدی او را کشف کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Insomnia - Season 1

6   - IMDB

اما با بی خوابی دست و پنجه نرم می کند که زندگی رویایی او را تهدید می کند و بازتاب گذشته مادرش است. همانطور که زندگی او شروع به باز شدن می کند، اما مجبور می شود با گذشته دردناک خود روبرو شود تا حقایقی را کشف کند که می تواند از یک تراژدی قریب الوقوع جلوگیری کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Fantasmas - Season 1

7.2   - IMDB

این داستان زمانی است که خولیو تورس یک صدف طلایی را از دست داد.