زیرنویس سریال BattleBots - Season 6 (2022)

نام فارسی سریال : BattleBots - فصل 6 (2022)

  • ژانر :   اکشن
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Chris Rose-  Kenny Florian-  Faruq Tauheed

خلاصه فارسی

چه کسی برای مسابقه شهر گناه آماده است؟ در این فصل، رباتهایی از سراسر جهان برای نبرد تا مرگ در فصل جدید BATTLEBOTS به لاسوگاس میروند. بازی آخر نیوزلند در حال حاضر این جایزه را دارد، اما تیمهایی از ایالات متحده مصمم هستند که آن را به آمریکا برگردانند. آیا آنها موفق خواهند شد یا این جام خانه جدیدی در اروپا، آسیا یا آمریکای جنوبی پیدا خواهد کرد؟ دارنده عنوان سابق Tombstone به BattleBox باز می گردد. بعد از از دست دادن فصل 2020، آهنگر، مینوتور، اردک! و Icewave بازگشت پیروزمندانه خود را برای جنگ با طرفداران مورد علاقه Witch Doctor، SawBlaze، Hydra، Whiplash و Valkyrie انجام می دهند، اما تنها یکی از آنها به عنوان برترین ربات در جهان شناخته می شود.


خلاصه انگلیسی

Who’s ready for a Sin City showdown? This season, bots from around the globe descend upon Las Vegas for a battle to the death in the new season of BATTLEBOTS.New Zealand’s End Game currently has the trophy, but teams from the USA are determined to bring it back to America. Will they succeed, or will the trophy find a new home in Europe, Asia or South America?Rivals meet again, more determined than ever to be victorious. Former title holder Tombstone returns to the BattleBox. After missing the 2020 season, Blacksmith, Minotaur, DUCK! and Icewave make their triumphant returns to wage war against fan favorites Witch Doctor, SawBlaze, Hydra, Whiplash and Valkyrie, but only one will be crowned the top bot in the world


این سریال با نام تجاری BattleBots - Season 6 محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون Chris Rose,Kenny Florian,Faruq Tauheed در ژانر اکشن,, در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال X-Men '97 - Season 1

8.9   - IMDB

از جایی که «مردان ایکس» متوقف شد، مردان ایکس در یک دوره گذار هستند و با از دست دادن پروفسور ایکس دست و پنجه نرم می کنند. همه می دانند که احتمالاً موقتی است.

زیر‌نویس فارسی سریال The Climb - Season 1

7   - IMDB

در این سری مسابقات فراگیر، کوهنوردان آماتور با یک سری چالش های ذهنی و جسمی سخت مواجه می شوند و از ترسناک ترین صعودهای جهان برای تاج گذاری بهترین کوهنورد آماتور جهان استفاده می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Marvel's Moon Girl and Devil Dinosaur - Season 1

7.7   - IMDB

پس از اینکه لونلا فوق نابغه ۱۳ ساله به طور تصادفی تی رکس ده تنی، دایناسور شیطان را از طریق یک گرداب زمانی به شهر نیویورک امروزی می آورد، این دو با هم همکاری می کنند تا از قسمت پایین شرقی شهر در برابر خطر محافظت کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Last of Us - Season 1

8.7   - IMDB

بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن. جوئل، یک بازمانده سرسخت، استخدام می شود تا الی، یک دختر 14 ساله را از یک منطقه ظالمانه قرنطینه خارج کند. کاری که به عنوان یک کار کوچک شروع می شود به زودی به یک سفر بی رحمانه و دلخراش تبدیل می شود، زیرا هر دو باید ایالات متحده را طی کنند و برای بقا به یکدیگر وابسته باشند.

زیر‌نویس فارسی سریال Rabbit Hole - Season 1

7.4   - IMDB

وقتی جان ویر، استاد فریب در دنیای جاسوسی شرکتی، توسط نیروهای قدرتمندی که توانایی نفوذ و کنترل بر جمعیت ها را دارند، قتل را به قتل می رسانند، هیچ چیز آن چیزی نیست که به نظر می رسد.

زیر‌نویس فارسی سریال Young Jedi Adventures - Season 1

5.8   - IMDB

این داستان در دوران جمهوری اعظم و اوج حکمت جدای میگذرد، جوانان جدی را در حالی که راههای نیرو را مطالعه میکنند، کهکشان را کاوش میکنند، به شهروندان و موجودات نیازمند کمک میکنند، و مهارتهای ارزشمند مورد نیاز برای تبدیل شدن به جدی را در طول مسیر یاد میگیرند.