زیرنویس سریال Australian Survivor - Season 9 (2022)

نام فارسی سریال : Australian Survivor - فصل 9 (2022)

8.5
  • ژانر :   ماجراجویی
  • کارگردان :   Charlie Parsons
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   Australia
  • بازیگران :   Lincoln Howes-  Sophie Woods-  Sylvan Dorney

خلاصه فارسی

در کوئینزلند شمالی دور، 24 غار شده با عزیزان خود روبرو می شوند تا ببینند چه کسی برای تاج گذاری Sole Survivor چه چیزی لازم است.


خلاصه انگلیسی

Located in Far North Queensland, 24 castaways face off with their loved ones to see who has what it takes to be crowned Sole Survivor.


این سریال با نام تجاری Australian Survivor - Season 9 محصول کشور Australia است.به کارگردانی Charlie Parsons و بازیگرانی چون Lincoln Howes,Sophie Woods,Sylvan Dorney در ژانر ماجراجویی,, در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Echo - Season 1

6   - IMDB

مایا لوپز باید با گذشته‌اش روبرو شود، دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و اگر امیدی به پیشرفت داشته باشد، معنای خانواده و جامعه را بپذیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Avatar: The Last Airbender - Season 1

9.3   - IMDB

در دنیای جنگ زده از قدرت های عنصری، پسر جوانی دوباره بیدار می شود تا یک تلاش عرفانی خطرناک را انجام دهد تا سرنوشت خود را به عنوان آواتار محقق کند و صلح را به جهان بیاورد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Acolyte - Season 1

4.1   - IMDB

تحقیق در مورد یک جنایت تکان دهنده، یک استاد محترم جدی را در برابر یک جنگجوی خطرناک از گذشته خود قرار می دهد. همانطور که سرنخ‌های بیشتری پیدا می‌شوند، آنها در مسیری تاریک حرکت می‌کنند که در آن نیروهای شوم نشان می‌دهند که همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست…

زیر‌نویس فارسی سریال Renegade Nell - Season 1

7.4   - IMDB

یک زن جوان تیز هوش و شجاع که به جرم قتل متهم می شود، به طور غیرمنتظره ای به بدنام ترین قانون شکن در قرن هجدهم انگلستان تبدیل می شود. وقتی روح جادویی به نام بیلی ظاهر می شود، نل متوجه می شود که سرنوشت او بزرگتر از آن چیزی است که او تصور می کرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Me - Season 1

5.5   - IMDB

مدرسه جدید. خانواده جدید ابرقدرت جدید این یک فصل تغییر برای بن واسانی 12 ساله است که متوجه می شود می تواند به هر کسی که ملاقات می کند تبدیل شود. به عنوان یک تغییر شکل، بن باید بفهمد که کیست و می خواهد چه کسی باشد.

زیر‌نویس فارسی سریال Big Brother Reindeer Games - Season 1

7.2   - IMDB

یک ویژه دو هفته ای با شش قسمت اکشن با موضوع تعطیلات. هر قسمت دارای سه مسابقه است که به "Santa%27s Showdown" ختم می شود که تعیین می کند کدام بازیکن در پایان آن قسمت به خانه برود. با راهنمایی "الف های جادویی" - درک شیائو (فصل 23)، تیفانی میچل (فصل 23)، و جردن لوید (برنده فصل 11 و فصل 13) - تنها یک مهمان خانه با قدرت جشن برای برنده شدن، 100000 دلار را به خانه خواهد برد. جایزه بزرگ