زیرنویس سریال Ancient Aliens - Season 18 (2022)

نام فارسی سریال : بیگانگان باستان - فصل 18 (2022)

7.1
  • ژانر :   مستند فانتزی داستانی
  • کارگردان :   Kevin Burns
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Robert Clotworthy-  Giorgio A. Tsoukalos-  David Childress

خلاصه فارسی

در سال 2021، دولت ایالات متحده یک سابقه 70 ساله انکار بشقاب پرنده ها را شکست و گزارشی پیشگامانه در مورد پدیده های ناشناس هوایی منتشر کرد. آیا ما در آستانه افشای کامل دولت درباره اشیاء عجیبی هستیم که در آسمان ما شاهد آن هستیم؟ و اگر چنین است، آیا به زودی متوجه خواهیم شد که آنها در واقع منشأ فرازمینی دارند؟


خلاصه انگلیسی

In 2021, the United States government broke a 70-year precedent of denying UFOs and released a groundbreaking report on Unidentified Aerial Phenomena. Are we on the brink of full government disclosure about the strange objects witnessed in our skies? And if so, will we soon discover that they are, in fact, of extraterrestrial origin?


این سریال با نام تجاری Ancient Aliens - Season 18 محصول کشور United States است.به کارگردانی Kevin Burns و بازیگرانی چون Robert Clotworthy,Giorgio A. Tsoukalos,David Childress در ژانر مستند,فانتزی,داستانی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Six Nations: Full Contact - Season 1

7.4   - IMDB

دور به دور، مسابقه به مسابقه، بهترین تیمهای راگبی اروپا برای به دست آوردن جام در مسابقات قهرمانی شش ملت گینس در سال 2023 مبارزه میکنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Super League: The War for Football - Season 1

7   - IMDB

گذشته، حال و آینده فوتبال اروپا زمانی که برنامههایی برای لیگ جداییآمیز ظاهر میشود با هم برخورد میکنند و قدرتمندترین رهبران بازی را مجبور میکنند از سنتهای این ورزش دفاع کنند یا آنها را تغییر دهند.

زیر‌نویس فارسی سریال Mayfair Witches - Season 1

6.2   - IMDB

یک جراح مغز و اعصاب جوان شهودی متوجه می شود که او وارث بعید خانواده ای از جادوگران است. همانطور که او با قدرت های تازه کشف شده اش دست و پنجه نرم می کند، باید با حضور شومی که خانواده اش را برای نسل ها آزار و اذیت کرده است، مبارزه کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Great Expectations - Season 1

7.5   - IMDB

داستان به بلوغ رسیدن پیپ، یتیمی که در آرزوی چیزهای بزرگتری در زندگی است، تا اینکه یک پیچ سرنوشت و دسیسه های شیطانی خانم هاویشام مرموز و عجیب و غریب دنیایی تاریک از احتمالات را به او نشان می دهد. با توجه به انتظارات بزرگی که از او وجود دارد، پیپ باید هزینه واقعی این دنیای جدید را تعیین کند و اینکه آیا واقعاً او را به مردی تبدیل می کند که می خواهد باشد یا خیر.

زیر‌نویس فارسی سریال The Secrets of Hillsong - Season 1

6.7   - IMDB

با گزارشها و تحلیلهای تازه از روزنامهنگاران، مورخان و سیاستگذاران، از سرفصلهای هیجانانگیز و پشت طناب مخملی فراتر بروید و الگوی طولانی کلیسا را ​​برای سرپوش گذاشتن بر رفتار نادرست برای محافظت از خود بررسی کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Midnight Asia: Eat Dance Dream - Season 1

6.5   - IMDB

شب بازیگوشی ترین جنبه کلان شهرهای آسیا را به نمایش می گذارد. این مستند از غذا، نوشیدنی، موسیقی - و جغدهای شب که در تاریکی میدرخشند، عکس میگیرد.