زیرنویس سریال American Born Chinese - Season 1 (2023)

نام فارسی سریال : چینی متولد آمریکا - فصل 1 (2023)

  • ژانر :   اکشن کمدی
  • کارگردان :   Kelvin Yu Charles Yu
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Ben Wang-  Daniel Wu-  Ke Huy Quan

خلاصه فارسی

یک نوجوان متوسط ​​جین وانگ زندگی اجتماعی دبیرستانی خود را با زندگی مهاجر در خانه خود درگیر می کند. هنگامی که او در اولین روز سال تحصیلی با یک دانش آموز خارجی جدید ملاقات می کند، جهان های بیشتری با هم برخورد می کنند زیرا جین ناخواسته درگیر نبرد خدایان اساطیری چینی می شود.


خلاصه انگلیسی

Average teenager Jin Wang juggles his high school social life with his immigrant home life. When he meets a new foreign student on the first day of the school year, even more worlds collide as Jin is unwittingly entangled in a battle of Chinese mythological gods.


این سریال با نام تجاری American Born Chinese - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Kelvin Yu,Charles Yu و بازیگرانی چون Ben Wang,Daniel Wu,Ke Huy Quan در ژانر اکشن,کمدی در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال The Brothers Sun - Season 1

7.6   - IMDB

چارلز سان، یک گانگستر تایپه ای که به عنوان یک قاتل بی رحم وارد زندگی او شده است، پس از تیراندازی پدرش توسط یک قاتل مرموز، باید برای محافظت از مادر و برادر کوچکترش به لس آنجلس برود.

زیر‌نویس فارسی سریال G'wed - Season 1

6.8   - IMDB

کمدی درباره نوجوانان لیورپودلیایی طبقه کارگر، پرداختن به مسائل بزرگی مانند غم و اندوه، تنوع و اختلاف طبقاتی.

زیر‌نویس فارسی سریال Hazbin Hotel - Season 1

7.8   - IMDB

در تلاش برای یافتن جایگزینی غیر خشونت آمیز برای کاهش جمعیت بیش از حد جهنم، دختر لوسیفر یک هتل توانبخشی باز می کند که به گروهی از شیاطین نامناسب فرصت رستگاری می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Mr & Mrs Smith - Season 1

7   - IMDB

دو غریبه در یک آژانس جاسوسی کار می کنند که به آنها زندگی جاسوسی، ثروت و سفر می دهد. شکار: هویت های جدید در یک ازدواج ترتیب داده شده.

زیر‌نویس فارسی سریال Zorro - Season 1

6.3   - IMDB

زورو در سال 1834 اتفاق می‌افتد و دیگو د لا وگا را دنبال می‌کند که مصمم است بفهمد چه کسی پدرش را کشته است، او اسرار خانوادگی را کشف می‌کند که سرنوشت او را برای همیشه تغییر می‌دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Gentlemen - Season 1

8.1   - IMDB

زمانی که ادی اشرافی ملک خانوادگی را به ارث می برد، متوجه می شود که خانه امپراطوری عظیم علف های هرز است و صاحبان آن به جایی نمی روند.