زیرنویس سریال 12 Monkeys - Season 1 (2015)

نام فارسی سریال : 12 میمون - فصل 1 (2015)


خلاصه فارسی

12 میمون (2015): یک درام علمی تخیلی محصول ایالات متحده در زمینی آینده است که در آن بشر به تدریج توسط یک بیماری همه گیر وحشتناک نابود می شود. بقیه دولت ها در جهان نخبه ترین دانشمندان را گرد هم آوردند تا سعی کنند به گذشته بازگردند و ریشه این بیماری را جستجو کنند تا از این ویروس قبل از انتشار جلوگیری کنند. آنها متوجه یک راز تاریک در پشت…


خلاصه انگلیسی

12 Monkeys (2015): a science fiction drama produced by the United States set in a future Earth where mankind gradually perish by a frightful epidemic virut. The rest of Government in the World convened the most elite scientists to try to return to the past and seek the root of this disease in order to prevent this virut before it spreads. They find out a dark secret behind…


این سریال با نام تجاری 12 Monkeys - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Travis Fickett,Terry Matalas و بازیگرانی چون Aaron Stanford,Amanda Schull,Noah Bean در ژانر ماجراجویی,درام,جنایت,علمی تخیلی,رمز و راز در سال 2015 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Boy Swallows Universe - Season 1

7.9   - IMDB

در دهه 1980، بریزبن، پسری نابالغ و برادر گنگش انتخابی، پس از اینکه خانواده‌شان توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از هم می‌پاشد، وارد یک اودیسه حومه‌ای از عشق، رستگاری و انتقام می‌شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Echo - Season 1

6   - IMDB

مایا لوپز باید با گذشته‌اش روبرو شود، دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و اگر امیدی به پیشرفت داشته باشد، معنای خانواده و جامعه را بپذیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Call the Midwife - Season 13

8.6   - IMDB

داستان زندگی گروهی از ماماها که در اواخر دهه 1950 تا اواخر دهه 1960 در شرق لندن زندگی می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Fool Me Once - Season 1

6.8   - IMDB

مادر بیوه مایا از تصویر شوهر فقیدش که در دوربین پرستار بچه نوپایش گرفته شده است، ناراحت می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Expats - Season 1

6.2   - IMDB

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه‌ای گروهی فشرده از مهاجران مقیم هنگ کنگ.

زیر‌نویس فارسی سریال Avatar: The Last Airbender - Season 1

9.3   - IMDB

در دنیای جنگ زده از قدرت های عنصری، پسر جوانی دوباره بیدار می شود تا یک تلاش عرفانی خطرناک را انجام دهد تا سرنوشت خود را به عنوان آواتار محقق کند و صلح را به جهان بیاورد.