زیرنویس فیلم Zombieland: Double Tap (2019)

نام فارسی فیلم : Zombieland: Double Tap (2019)

6.7
  • ژانر :   اکشن کمدی وحشت
  • کارگردان :   Ruben Fleischer
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Woody Harrelson-  Jesse Eisenberg-  Emma Stone

خلاصه فارسی

با توسعه نسل جدیدی از زامبی ها، این گروه با تهدید زامبی جدیدی روبرو خواهد شد. این نوع جدید سوپر زامبی سریعتر، بزرگتر و قویتر از زامبیهای قبلی است و کشتن آن سختتر است. این زامبیهای فوقالعاده شروع به گروهبندی در یک گروه ترکی کردهاند که از شهری به شهر دیگر میروند و مسیر نابودی را پشت سر خود میگذارند.


خلاصه انگلیسی

The group will face a new zombie threat as a new breed of zombie has developed. This new super-zombie type is faster, bigger, and stronger than the previous strain of zombies and harder to kill. These super-zombies have started grouping up into a horde going from city to city leaving a path of destruction behind them.


این فیلم با نام تجاری Zombieland: Double Tap محصول کشور United States است.به کارگردانی Ruben Fleischer و بازیگرانی چون Woody Harrelson,Jesse Eisenberg,Emma Stone در ژانر اکشن,کمدی,وحشت در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Snow Valley

2.6   - IMDB

آخر هفته اسکی یک زوج تازه نامزد به طرز وحشتناکی خراب می شود، زمانی که یک مهمان غیرمنتظره از راه می رسد و نیروهای تاریک ماوراء طبیعی خانه شروع به افزایش می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.